De nummer 3 is veel frappanter, zal wel zijn om de rechterflank binnen het CDA - buiten het CDA kent niemand dr behalve dat ze een coalitie met het FcD gesmeed heeft in Brabant - tevreden te stellen.De CDA kandidatenlijst voor de verkiezingen is bekend. Met stip op nummer 10: Lucille Werner!!!!
Het lijkt me aannemelijker dat diegene gewoon tegen de coalitie in heeft gestemd.Hilarisch. De hogere beloning van de zorg is aangenomen met 69-67 omdat iemand van de Christenunie zich vergist heeft. Anders was het weer gelijk gebleven.
Het lijkt me aannemelijker dat diegene gewoon tegen de coalitie in heeft gestemd.
Jij kent de regels dus niet.Een stemming is dus ook niets meer waard. De meerderheid heeft ja gezegd dus dan kan Je niet meer terugkrabbelen.
Sorry!Je doet nu net of je dat vreemd vindt.
Uiteraard zegt ze dat het per ongeluk was. Ik heb daar alleen zo mijn twijfels bij.Gronings Kamerlid helpt door fout motie aan meerderheid
Een motie van de PVV over een forse structurele verhoging van de zorgsalarissen kon dinsdag op een meerderheid rekenen nadat het Groningse Tweede Kamerlid Stieneke van der Graaf (ChristenUnie) per ongwww.oogtv.nl
Al wordt een motie met 150 stemmen aangenomen, hoeft de regering het nog steeds niet over te nemen.Ervan uitgaande dat het echt een fout was (en bij de CU is men niet zo recalcitrant dus het klopt denk ik wel), is dit eigenlijk hetzelfde als dat je ee n broek koopt in de winkel voor 99 cent terwijl de echte prijs 99 euro is en je dat kan weten als consument. Dit soort kennelijke fouten kun je niet rechtstreek vertalen in een 'recht' en hetzelfde geldt voor deze motie. Dus PVV en SP kunnen op hun kop gaan staan maar dat maakt niks uit.
Al wordt een motie met 150 stemmen aangenomen, hoeft de regering het nog steeds niet over te nemen.
Waarom niet?Dat klopt, maar dat moet je niet te vaak doen.
Waarom niet?
Nou, dat gaan we dat doen.Dan kun je net zo goed de Tweede Kamer afschaffen.