Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Nee. China daarna de VS.

Maar Nederland gaat het goed doen.
Windmolens weg want door die dingen vallen de vogels dood uit de lucht
Iedereen van het gas af dan komt er geen Co2 van de burgers meer in de atmosfeer terecht en kunnen we de multinationals gaan sponsoren.
En dan gaan we bruinkoolstroom uit Duitsland importeren voor onze elektrische auto's.
 

gevegt

Well-known member
Maar Nederland gaat het goed doen.
Windmolens weg want door die dingen vallen de vogels dood uit de lucht
Iedereen van het gas af dan komt er geen Co2 van de burgers meer in de atmosfeer terecht en kunnen we de multinationals gaan sponsoren.
En dan gaan we bruinkoolstroom uit Duitsland importeren voor onze elektrische auto's.

We raken aan de bedelstaf.
 

Batigoal

Well-known member
Nu is er de laatste jaren nogal eens bezorgdheid als blijkt dat de salafistische stroming van de islam vanuit met name Saoedi-Arabi? meer invloed krijgt in Nederland, maar met de ophef rond de SGP begrijp ik dat de fundamentalistische stroming van het christendom uit Amerika ook al voet aan de grond heeft in ons land. Gezellig die vreedzame religies.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De SGP was toch altijd al zo? In die zin snap ik de ophef niet zo. SGP heeft altijd politici die zeer correct overkomen en soms ook wel met een bepaald gevoel voor humor, maar wel altijd met achterlijke denkbeelden.
 

Pascallovic

Well-known member
De achterlijke denkbeelden van de SGP mogen inderdaad niet als een verrassing komen. Hoe zij over dit soort dingen denken is al lange tijd bekend.
 

erka

Well-known member
Ja, mooi die hypocriete verontwaardiging van met name andere politici, en ondertussen hebben ze allemaal de SGP nodig als er iets doorgedrukt moet worden.

De verontwaardiging in de samenleving is uiteraard volkomen terecht. De SGP is een enge fundamentalistische club.

Desondanks is Van der Staaij een bijzonder goede spreker.
 

erka

Well-known member
Ik uhhhhhhhhhhhhhhhhhh zou uhhhhhhhhhhhhhhh die uhhhhhhhhhhh Van uh Engelshoven uhhh wel hm eens uhhhhh willen ehhh vragen uhhhhhhhh hoe uh ze uhh haar eeeeeeehmmmmm optreden uhhhhhh eigenlijk uh zelf uhhhhhhhhhhhh vond.
 

SanMark.

Well-known member
Ik uhhhhhhhhhhhhhhhhhh zou uhhhhhhhhhhhhhhh die uhhhhhhhhhhh Van uh Engelshoven uhhh wel hm eens uhhhhh willen ehhh vragen uhhhhhhhh hoe uh ze uhh haar eeeeeeehmmmmm optreden uhhhhhh eigenlijk uh zelf uhhhhhhhhhhhh vond.

Ja dat viel mij ook.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik heb eerlijk gezegd ook niets nieuws gehoord uit de mond van Kees van der Staaij. En iedereen weet toch hoe een bepaalde groep christenen hierover denkt? In hoeverre ontwricht dit de samenleving? Volgens mij niet zoveel. Mag je een andere mening hebben ook al wordt die niet door de meerderheid gedeeld? Ja, gelukkig wel. Gelukkig mag jij en ik dat ook. Het is alleen verschrikkelijk voor de homoseksuele christelijke jongere die verstoten wordt door zijn gemeenschap en nog erger, zijn ouders, omdat hij puur zijn gevoelens achterna gaat, een deel is van mijn identiteit, net zoals christen zijn ook een deel van zijn identiteit is.
 

zwammy

Well-known member
Het moet de samenleving niet ontwrichten omdat je mensen die een boek belangrijker vinden als het verstand nooit serieus dient te nemen. Helaas is het verstand bij velen ook niet zo hoog dat ze het nog steeds wel doen.
 

zwammy

Well-known member
,,Eerder dit jaar publiceerden we ook al een wake up call over het thema. Er wordt te weinig onderwijs gegeven over wat de Bijbel zegt over het huwelijk en seksualiteit. We moeten ons geluid laten horen. Toen de nazi-ideologie zich opdrong, zwegen de kerken. Nu dringt de genderideologie zich op en zwijgen de kerken weer te vaak.

Dan ben je toch eigenlijk al klaar met praten toch. Lekker laten gaan die gelovers.
 

Wigboldus

Well-known member
Het moet de samenleving niet ontwrichten omdat je mensen die een boek belangrijker vinden als het verstand nooit serieus dient te nemen. Helaas is het verstand bij velen ook niet zo hoog dat ze het nog steeds wel doen.

Denk je nou echt dat streng gereformeerden of een tak uit de evangelische kring de huidige samenleving kan ontwrichten. Ik denk dat je al snel 10 andere subgroepen kan aanwijzen die dit eerder zouden kunnen doen.
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor niet ontwrichten. Maar het is jammer dat onrendabele een spreekbuis krijgen om hun achter de voordeur idealen kunnen verspreiden over de wereld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De achterlijke denkbeelden van de SGP mogen inderdaad niet als een verrassing komen. Hoe zij over dit soort dingen denken is al lange tijd bekend.

49572473_1787428501361772_366789425394352128_n.jpg
 
Bovenaan