Binnenlandse politiek

MWLC

Well-known member
Gevalletje mediadruk? Wat dacht je van een gevalletje menselijkheid?

Schei toch uit,elk mens weet toch dat dit idd gevalletje media-druk is. Heb een dubbel gevoel hierover. Het lijkt wel als je wegloopt/onderduikt/media,dat je toch je zin krijgt. Aan de andere kant,die kinderen weten natuurlijk niet beter als de Nederlandse cultuur/gewoontes,dus mi logisch dat ze mogen blijven. Maar waarom worden er duizenden asielnichten uit irak etc wel gewoon toegelaten? Gevalletje 2 maten meten hier. Nederland is verrot.
 

erka

Well-known member
Wat een land, wat een gepruts, wat een geknoei van de minister.

Blij dat ze mogen blijven. De regelgeving is verrot en vooral veel te traag.
 

erka

Well-known member
Overigens heeft Harbers een discretionaire bevoegdheid om te beslissen dat ze kunnen blijven, ook met de huidige wetgeving.

Dat bedoel ik met gepruts, had dat even een paar dagen eerder genomen.
 

gevegt

Well-known member
Waar trek je die grens of gewoon elke asielzoeker een verblijfsvergunning geven? Er zijn niet voor niets wetten en regels.

Juist de wet is dus zo gammel dat een procedure zo lang kan duren. Ik las gisteren ergens dat een lek in de wet bewust is opengelaten om de staatssecretaris het laatste woord te kunnen geven.
 

ElSimao

Active member
Dat gedoe is ook gestaged voor de media. Je zag met de interviews dat de gewone burgers op straat in Pakistan geen idee hebben wie Wilders en wat er eigenlijk speelt. Joris Luyendijk heeft daar wel eens een aardig boekje over geschreven.

Pakistan heeft een nieuwe president, ex-playboy en cricketer Imran Khan. Hij trekt nogal fel van leer tegen Wilders, maar dat is volgens mij met name om street creds te scoren bij de wat meer hardcore-Islamitische elementen in het land. Tevens leidt het wat af van de gigantische problemen in het land die hij maar eens op moet gaan lossen.
 
Bovenaan