Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Bewindslieden mogen niet in hun vrije tijd naar een concert als er op dat moment een uitspraak is van 2 asielzoekers. Euhm ok wat een debiele wonen in dit land

Bewindslieden horen bij iedere rechtszaak van de Staat aanwezig te zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha ook nog eens om random bewindslieden en het gaat niet eens over degene die hierover gaat.
 

Hankie

Well-known member
Whaha ook nog eens om random bewindslieden en het gaat niet eens over degene die hierover gaat.
Ja joh stelletje kanslozen. Je mag niet feesten in zo'n trieste situatie. Hierbij bied ik ook mijn excuses aan dat ik gisteren spelletjes heb gespeeld met mijn kinderen en een hele gezellige vrijdagavond heb gehad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja joh stelletje kanslozen. Je mag niet feesten in zo'n trieste situatie. Hierbij bied ik ook mijn excuses aan dat ik gisteren spelletjes heb gespeeld met mijn kinderen en een hele gezellige vrijdagavond heb gehad.

Ik was gisteren op een verjaardagsfeestje.
 

leo1949

Well-known member
Rutte kan zich dinsdag weer eens ergens onderuit gaan lullen in het vragenuurtje :duim:

Dat red hij wel met de 5 coalitiepartijen die ondanks alle leugens nu toch nog wel achter hem blijven staan.
Wel zal het een heel doorzichtig verhaal worden met nieuwe leugens van Rutte.
De coalitiepartijen zullen er later wel achter komen en dan is het te laat en zal dan net als de PvdA gedecimeerd worden.
Alleen voor de SGP zal het wel meevallen want die hebben geen zwevende kiezers maar een harde kern.
 

Pascallovic

Well-known member
Weglopen en onderduiken schijnt te werken. Laat die moeder ook maar meteen overkomen en die honderden kinderen die in vergelijkbare gevallen niet zijn weggelopen ook.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gelukkig. Die kinderen mogen nooit de dupe worden van het gedrag van hun ouders.

Nu maar snel de probleem bij de kern aanpakken en de wetgeving plus beleid aanpassen.
 

Pascallovic

Well-known member

Lijkt mij dat kinderen bij de ouders horen en dat je ze niet uit elkaar gaat halen. Dus die moeder moet terug. Ook lijkt het mij dat je ze niet laat blijven omdat ze onder duiken. Dan moeten de gelijke gevallen die niet de mazzel van een mediahype hadden en niet 3x zijn verstopt ook mogen blijven. Lijkt mij wel zo eerlijk en redelijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Het lijkt mij dat jij baalt dat de kinderen niet uitgezet worden.

Dat zie je verkeerd. Als degene die erover gaan vinden dat ze mogen blijven vind ik dat prima. Alleen doe het consequent en met een idee. Dit lijkt vooral een gevalletje mediadruk te zijn en niet zo zeer dat ze zelf ook vinden dat ze moeten blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij dat kinderen bij de ouders horen en dat je ze niet uit elkaar gaat halen. Dus die moeder moet terug. Ook lijkt het mij dat je ze niet laat blijven omdat ze onder duiken. Dan moeten de gelijke gevallen die niet de mazzel van een mediahype hadden en niet 3x zijn verstopt ook mogen blijven. Lijkt mij wel zo eerlijk en redelijk.

Laat die moeder maar in Armeni? blijven. Die kan niet voor de kinderen zorgen.
 

JFK

Well-known member
Dat zie je verkeerd. Als degene die erover gaan vinden dat ze mogen blijven vind ik dat prima. Alleen doe het consequent en met een idee. Dit lijkt vooral een gevalletje mediadruk te zijn en niet zo zeer dat ze zelf ook vinden dat ze moeten blijven.

Gevalletje mediadruk? Wat dacht je van een gevalletje menselijkheid?
 
Bovenaan