Pascallovic
Well-known member
Toch een vorm van entertainment op de vroege avond.mg:Haha, Pechtold en Wilders. Cabaret.
Toch een vorm van entertainment op de vroege avond.mg:Haha, Pechtold en Wilders. Cabaret.
Dat moet ie toch wel vaker hebben meegemaakt.Ai, een grapje van Pechtold waar niemand om lacht. Dat is pijnlijk.
Pechtold heeft het gewoon niet meer. Zijn tijd lijkt wel voorbij. Hij komt ook niet uit het debat en raakt ge?rriteerd.
Alleen de CU kan nog roet in het eten gooien als ze liegen als een zonde zien.Ja, dat denk ik ook wel. Het is vooral de oppositie die aan het woord is. Pas als coalitiepartijen zich druk maken wordt het interessant maar dat gaat niet gebeuren.
Waar komt dat eigenlijk vandaan? Roet in het eten gooien? Is dat niet wat racistisch?
Ja, dat denk ik ook wel. Het is vooral de oppositie die aan het woord is. Pas als coalitiepartijen zich druk maken wordt het interessant maar dat gaat niet gebeuren.
Ja, dat denk ik ook wel. Het is vooral de oppositie die aan het woord is. Pas als coalitiepartijen zich druk maken wordt het interessant maar dat gaat niet gebeuren.
BREAKING: Pechtold en Dijkhoff interrumperen. Eerder interrumpeerde Van der Staaij ook al.
Zozo!
Als Rutte niet word afgeschoten dan weet ik het ook niet meer.
Als Rutte niet word afgeschoten dan weet ik het ook niet meer.