Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Potverdikke, dit is de beste woordvoering die ik tot nu toe van Baudet heb gehoord. Geen speld tussen te krijgen zeg.
 

erka

Well-known member
Pechtold heeft het gewoon niet meer. Zijn tijd lijkt wel voorbij. Hij komt ook niet uit het debat en raakt ge?rriteerd.
 

gevegt

Well-known member
Pechtold heeft het gewoon niet meer. Zijn tijd lijkt wel voorbij. Hij komt ook niet uit het debat en raakt ge?rriteerd.

Hij zit al een tijdje in zijn eindtijd.

Zoals gewoonlijk zal het Tefalmannetje er mee wegkomen, net als zijn kabinet.
 

erka

Well-known member
Ja, dat denk ik ook wel. Het is vooral de oppositie die aan het woord is. Pas als coalitiepartijen zich druk maken wordt het interessant maar dat gaat niet gebeuren.
 

gevegt

Well-known member
Ja, dat denk ik ook wel. Het is vooral de oppositie die aan het woord is. Pas als coalitiepartijen zich druk maken wordt het interessant maar dat gaat niet gebeuren.
Alleen de CU kan nog roet in het eten gooien als ze liegen als een zonde zien.
 

gevegt

Well-known member
Waar komt dat eigenlijk vandaan? Roet in het eten gooien? Is dat niet wat racistisch?

Natuurlijk is dat racistisch. Daar is onze hele samenleving op gebouwd.

Buma was ook wel lekker bezig dat hij bewust de stukken niet meer heeft nagelezen.
 

Friesland

Well-known member
Ja, dat denk ik ook wel. Het is vooral de oppositie die aan het woord is. Pas als coalitiepartijen zich druk maken wordt het interessant maar dat gaat niet gebeuren.

Het lijkt mij dat dat geldt voor de eerste termijn van het kabinet, niet de eerste termijn van de kamer.
 

Friesland

Well-known member
Ja, dat denk ik ook wel. Het is vooral de oppositie die aan het woord is. Pas als coalitiepartijen zich druk maken wordt het interessant maar dat gaat niet gebeuren.

BREAKING: Pechtold en Dijkhoff interrumperen. Eerder interrumpeerde Van der Staaij ook al.
 
Laatst bewerkt:

Friesland

Well-known member

Segers nu ook. Alleen Buma en Baudet hebben nog niet ge?nterrumpeerd.

EDIT: ik zie Baudet nu ook bij de interruptiemicrofoon staan.
EDIT2: Hij maakt direct van de gelegenheid gebruik om er een tweede termijn van te maken, haha.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Als Rutte niet word afgeschoten dan weet ik het ook niet meer.

Die overleeft het wel hoor. Als Rutte weg moet, betekent dit volgens mij ook direct einde kabinet. CU is te blij dat ze op het pluche zitten, D66 wil geen nieuwe verkiezingen want dan zijn ze helemaal weg, VVD steunt Rutte en CDA zal het kabinet niet laten vallen, daar zijn ze te schijterig voor. Dus gaat een motie van wantrouwen nooit een meerderheid krijgen.
 
Bovenaan