Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Gewoon de zoveelste keer dat we door Rutte belazerd worden en dat zal nooit stoppen bij hem.
En de jeugd die op hem stemt heeft zelf niet eens in de gaten dat ze door hem belazerd wordt.
 

SuikerBrood

Well-known member
Rutte is wel echt een briljant politicus. Hoe hij overal mee weg kan komen, terwijl iedereen om hem heen moet opstappen of hele partijen worden gedecimeerd.
 

leo1949

Well-known member
Rutte is wel echt een briljant politicus. Hoe hij overal mee weg kan komen, terwijl iedereen om hem heen moet opstappen of hele partijen worden gedecimeerd.
Wel op de verkeerde manier voor ons land.
De bevolking van ons land onder de 4x modaal mogen voor alle kosten opdraaien omdat ??n man bij Shell wil werken.
 

ElSimao

Active member
Wel op de verkeerde manier voor ons land.
De bevolking van ons land onder de 4x modaal mogen voor alle kosten opdraaien omdat ??n man bij Shell wil werken.

Ik ben erg blij dat de VVD het land regeert, omdat ik vind dat ze de beste economische visie hebben. Dat niet alles goed gaat, er een aantal rotte appels tussen zit en dat het imago van de partij (balletjescultuur) me niet aanstaat is allemaal jammer, maar niet doorslaggevend.

De dag dat de SP in de regering komt, is er eentje met desastreuze gevolgen voor het land. Leuk hoor, bedrijven en rijkeren zwaar willen belasten, maar dan gaan ze gewoon weg en is er niks meer dat je kunt taxen. Eerlijk alles delen, maar nog steeds krijgt niemand het beter omdat er simpelweg minder is om "eerlijk" te verdelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Eens hoor maar ik merk wel dat ik een beetje klaar ben met die verrotte cultuur bij de VVD, elke keer weer wat nieuws wat er uit de kast komt. Ik stem even niet meer op ze maar ja, wat dan wel. Het is allemaal een beetje net niet.
 

erka

Well-known member
Rutte is wel echt een briljant politicus. Hoe hij overal mee weg kan komen, terwijl iedereen om hem heen moet opstappen of hele partijen worden gedecimeerd.

Dat bedoelde ik laatst ook met Blok. Je kunt het nog zo met ze oneens zijn maar ze komen echt overal mee weg.
 

erka

Well-known member
Vandaag heeft de TK trouwens alle herindelingsvoorstellen goedgekeurd. Dat betekent dat -tegen de zin van een deel van Haren- Groningen, Haren en Ten Boer worden samengevoegd tot een nieuwe gemeente Groningen met 230.000 inwoners.
 

Pascallovic

Well-known member
Vandaag heeft de TK trouwens alle herindelingsvoorstellen goedgekeurd. Dat betekent dat -tegen de zin van een deel van Haren- Groningen, Haren en Ten Boer worden samengevoegd tot een nieuwe gemeente Groningen met 230.000 inwoners.

De lokale D66 afdeling van Haren was not amused laats over de inbreng van de kamerfractie op dit dossier.
 

erka

Well-known member
De lokale D66 afdeling van Haren was not amused laats over de inbreng van de kamerfractie op dit dossier.

Punt is, de lokale D66 fractie staat helemaal alleen daarin. D66 van de provincie en van de TK zijn allebei voor, evenals die van de fusiegemeenten. Dus tja...

De D66 wethouder, Michiel Verbeek, doet me trouwens enigszins denken aan een bepaald personage uit Little Britain. Zeg nou zelf....

1mB1VMsm_400x400.jpg


l6b8Wd8C_400x400.jpeg
 

gevegt

Well-known member
Dat bedoelde ik laatst ook met Blok. Je kunt het nog zo met ze oneens zijn maar ze komen echt overal mee weg.

Hetzelfde gold voor Kamp. Die heeft werkelijk alles fout gedaan en Rutte vond hem de beste. Hij was nog geen week weg en de RvS brandde hem tot de grond toe af en Wiebes draaide alle beslissingen van hem terug.

Mensen die nog op de VVD stemmen zijn in mijn ogen grote ego?sten.
 
Bovenaan