Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Partijprogramma's zijn zooo 1980. Daar doen we niet aan.
Het idee om hotels voor bepaalde groepen in te richten staat me trouwens wel aan.
Minister van Ontwikkelingssamenwerking lijkt mij wel op het lijf geschreven. En anders integratie.
Ook dat lijkt me een ministerie die heel goed samen kan gaan.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ga een tegenpartij beginnen. Herman Finkers mag o.a. de oudejaarsconference niet doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jesse Klaver is de nieuwe leider van GroenLinks geworden. Gaan we hem helaas nog meer zien op TV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Enerzijds wel, anderzijds zullen ze wel aan het voorsorteren zijn op de volgende verkiezingen. Ik heb sowieso het idee dat Klaver vaker op TV is in programma's dan Van Ojik.
 

Pascallovic

Well-known member
Jammer, krijgen we snotneus vaker in beeld.

Wel een goed moment overigens om een leiderschapswissel te doen. Voorlopig toch geen verkiezingen, of de coalitie moet nog een bananenschil tegenkomen.
 

JFK

Well-known member
Prima keuze die Klaver.

Er lopen al zoveel griezels rond in de Kamer zoals Mona Keijzer, Buma, Omtzigt, Bosma, Graus, Nepperus, Van Bommel...
 

gevegt

Well-known member
Bij Klaver krijg ik altijd het idee dat hij nog student is. Buiten de Tweede Kamer heeft hij volgens mij nog nooit gewerkt en dat versterkt het beeld alleen maar.
Wat hij wel goed doet is ruiterlijk zijn fouten toegeven. Dat zie je anderen nooit doen.
 

Shayman

New member
Ik heb een beetje vreemd gevoel bij hem en dat is niet prettig; tot op heden mocht ik elke partijleider van GL vanaf de 1e seconde al absoluut niet en dat is bij hem anders.
 

Keyser S?ze

New member
Klaver net op radio 1 gehoord, daar werd ik ook niet bepaald vrolijk van.

Klaver gaat Nederland veranderen. Het jochie heeft dan ook 4 zetels. Tja, kinderen hebben wel vaker rare dromen.

Geheel in de traditie van GL-leiders zoals Rosenmuller en Halsema is het een hoop gebakken lucht zonder enig realiteitsgehalte. Next.
 

De Groene Scout

Well-known member
Klaver gaat Nederland veranderen. Het jochie heeft dan ook 4 zetels. Tja, kinderen hebben wel vaker rare dromen.

Geheel in de traditie van GL-leiders zoals Rosenmuller en Halsema is het een hoop gebakken lucht zonder enig realiteitsgehalte. Next.
Inderdaad. Zal vast en zeker geen domme jongen zijn, maar wiskunde en economie zou ook wel handig zijn in je vakkenpakket om serieus een land te kunnen besturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan