Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. Zal vast en zeker geen domme jongen zijn, maar wiskunde en economie zou ook wel handig zijn in je vakkenpakket om serieus een land te kunnen besturen.

Hij wil het economisme uit de wereld helpen, dus daar lost hij de afwezigheid van wiskunde en economie in het vakkenpakket op.
 

Keyser S?ze

New member
Inderdaad. Zal vast en zeker geen domme jongen zijn, maar wiskunde en economie zou ook wel handig zijn in je vakkenpakket om serieus een land te kunnen besturen.

Het jong vindt het lastig dat het vooral om de economie gaat in de wereld en dat dit anders zou moeten. Hij kent zijn klassieken dus niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben overigens niet tegen milieuvriendelijke energie, maar wel tegen domme lelijke en niet economisch verantwoorde oplossingen. Ongelooflijk dat GroenLinks nog steeds die hang heeft naar windmolens.
 

zwammy

Well-known member
11.000.000.000 kostte de Fyra. En de verantwoordelijken kunnen lekker blijven zitten, de burger betaalt wel.
 

JFK

Well-known member
11.000.000.000 kostte de Fyra. En de verantwoordelijken kunnen lekker blijven zitten, de burger betaalt wel.

11 miljard ja.....als je het snel zegt, stelt het niets voor.
Waarom is die HSL er eigenlijk ?berhaupt gekomen?
 

JFK

Well-known member
De Telegraaf geeft geen enkele mededeling of commentaar.
Kijk, dat vind ik nou grappig.

Commentaar, mededelingen van de Telegraaf. Ik zit er nooit zo op te wachten eerlijk gezegd.
Dat chronisch zure en vooral agressieve commentaar dat tek ik heel slecht.
Rob Hoogland....de grens overgooien, paspoort inleveren, weg met die vent.
 

gevegt

Well-known member
Commentaar, mededelingen van de Telegraaf. Ik zit er nooit zo op te wachten eerlijk gezegd.
Dat chronisch zure en vooral agressieve commentaar dat tek ik heel slecht.
Rob Hoogland....de grens overgooien, paspoort inleveren, weg met die vent.
Ik doel op het vertrek van Juul Paradijs en de rechtse wind die nu echt door het bedrijf waait.

Edit: verkeerde topic zie ik nu. Dit hoort eigenlijk in het nieuws topic.
 

JFK

Well-known member
Ik doel op het vertrek van Juul Paradijs en de rechtse wind die nu echt door het bedrijf waait.

Edit: verkeerde topic zie ik nu. Dit hoort eigenlijk in het nieuws topic.

Ja Juul Paradijs.
Ze zoeken het maar uit met day schoolkrantje van ze.
 

de waan

Well-known member
Jij moet echt de Telegraaf lezen vandaag, JFK.

Jij gaat je opwinden zoals je nog nooit eerder hebt gedaan. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speld.nl zei:
Resterende 70 kilo Sjuul Paradijs stapt op

cc-youtube-de-telegraaf.jpg


Positie restgewicht onhoudbaar geworden

De resterende 70 kilo van Sjuul Paradijs is opgestapt als hoofdredacteur van De Telegraaf. Dat maakte de krant vanochtend bekend. In 2013 stapte al zo?n 30 kilo van Sjuul Paradijs op na een conflict met de aandeelhouders, in 2014 werd door een interne reorganisatie nog eens 50 kilo weggesaneerd.

Het is publiek geheim dat de directie en de overgebleven 70 kilo van Sjuul Paradijs niet langer met elkaar door ??n deur konden. De directie laat in een verklaring weten dat ze altijd prettig heeft samengewerkt met het restant van Sjuul Paradijs, en wenst het alle succes bij het vinden van een nieuwe baan. Paradijs werkte 29 jaar in wisselende samenstelling voor De Telegraaf.
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan