Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
Geen enkele partij is volkomen integer maar in de bijbel staat een verhaal over een splinter en een balk. (Matte?s 7:4)
Als je dat opgezocht en gelezen hebt dan weet je dat Rechts gewoon een vorm van staatsego?sme is en blijft.

Ik heb het even voor je nagekeken maar in Mattheus 7:4 wordt de VVD niet genoemd.
 

leo1949

Well-known member
Ik heb het even voor je nagekeken maar in Mattheus 7:4 wordt de VVD niet genoemd.

Deze opmerking is gewoon een teken van zwakte want een echt weerwoord heb je niet.
De VVD zou zich ook een beetje meer moeten houden aan artikel 1 van de grondwet.

Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.
Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook is niet toegestaan.

Ik en met mij vele andere worden als 2e rangs burgers weggezet waarvoor de crisis de komende 9 jaar nog door gaat.
Ik hoor het Mark Rutte nog zeggen Ik ben minister president voor ALLE Nederlanders.
Nou mijn generatie heeft dat dus gemerkt.
 

Pascallovic

Well-known member
De generatie van Leo heeft het klimaat geschapen waaronder dit kon plaatsvinden zeker? De generatie die alles voor zichzelf heeft geregeld met jarenlange studie, stoppen met werken op je 55e, ruime pensioenregeling en voor de klusjes waar ze te lui voor waren lieten ze de gastarbeiders opdraven.
 

SanMark.

Well-known member
Nou mijn generatie heeft dat dus gemerkt.

Als jij alle cadeautjes van de regering van de afgelopen 40 jaar een beetje bewaard had, had je nu niet meer hoeven zeuren om je pensioen.

40 jaar in de watten gelegd en nu het wat tegenzit gelijk gaan huilen dat je wat ingekort word.
 

Ska P 187

Well-known member
Als jij alle cadeautjes van de regering van de afgelopen 40 jaar een beetje bewaard had, had je nu niet meer hoeven zeuren om je pensioen.

40 jaar in de watten gelegd en nu het wat tegenzit gelijk gaan huilen dat je wat ingekort word.

Dat waren duur hippies die na Leo kwamen.
Mijn gedachten dwalen af naar gevegt een consorten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als jij alle cadeautjes van de regering van de afgelopen 40 jaar een beetje bewaard had, had je nu niet meer hoeven zeuren om je pensioen.

40 jaar in de watten gelegd en nu het wat tegenzit gelijk gaan huilen dat je wat ingekort word.

+1.

Verder natuurlijk een lachertje om naar de grondwet te verwijzen als het om het innen en uitgeven van staatsmiddelen gaat.
 

SanMark.

Well-known member
+1.

Verder natuurlijk een lachertje om naar de grondwet te verwijzen als het om het innen en uitgeven van staatsmiddelen gaat.

Ach in zijn tijd kon je tweede huis de caravan de auto alles mee laten financieren met je hypotheek zodat je in juni een groot bedrag van de hypotheek rente weer kreeg. Door zijn generatie moeten wij nu beknibbelen als we een huis willen kopen en op termijn gaat de hypotheek aftrek er helemaal af. Omdat zijn generatie ook dat potje heeft leegt gegeten. Op mijn 20ste heb ik al wat mooie lijfrentes afgesloten zodat ik rond mijn 60ste wel kon stoppen met werken. Maar nee hoor zijn generatie moest al eerder met pensioen meestal zonder zelf wat gespaard te hebben. Daardoor weer een potje leeg. Dus stoppen op mijn 60ste is er niet bij of ik moet de loterij winnen. Straks heb ik van mijn 20ste tot mijn 68ste gewerkt maar de generaties voor mij hebben dan mijn pensioen al opgevreten ook dat is dan weer weg.

Dat maakt Leo en zijn generatie dan al niet meer uit. Die ligt dan al onder de grond en hoe het nageslacht achterblijft zal ze aan de reet roesten. En maar jammeren dat ze nu een paar centen moeten inleveren. Met die homo en oplichter van een Henk Krol voorop. Dat is een prima uithangbord voor de generatie van Leo.
 

Shayman

New member
Ik en met mij vele andere worden als 2e rangs burgers weggezet waarvoor de crisis de komende 9 jaar nog door gaat.
Ik hoor het Mark Rutte nog zeggen Ik ben minister president voor ALLE Nederlanders.
Nou mijn generatie heeft dat dus gemerkt.
Mijn ouders (47 en 50 als geboortejaar) hebben wel ge?nvesteerd in de jaren dat het goed ging en daarom was het in mijn jeugd wat minder royaal als wat had gekund met de bomen die tot in de hemel gingen maar ze hebben nu wel een gezonde oude dag waarin ze kunnen doen wat ze willen zonder dat ze een ?cht goede baan hebben gehad (gewoon modaal).

De meeste babyboomers zijn gewoon straal verwend en de enige beweging die ze echt onder de knie hebben is het opsteken van de open hand om extraatjes op te vangen die er nu even niet zijn.
 

zwammy

Well-known member
Op dit moment is mijn pensioenleeftijd 70 jaar en 3 maanden. Maar gelukkig ligt dat aan de rechtse regering.
 

Eef de Kip

Well-known member
Alle collega's om me heen die de afgelopen paar jaar met pensioen zijn gegaan hebben allemaal pensioen op basis van eindloon, de meesten gingen er met AOW een paar tientjes tot niets op achteruit. Degenen die nog met pensioen gaan krijgen dat allemaal op basis van middenloon, lijkt me ook iets dat je mee mag nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan