Geen enkele partij is volkomen integer maar in de bijbel staat een verhaal over een splinter en een balk. (Matte?s 7:4)
Als je dat opgezocht en gelezen hebt dan weet je dat Rechts gewoon een vorm van staatsego?sme is en blijft.
Ik heb het even voor je nagekeken maar in Mattheus 7:4 wordt de VVD niet genoemd.
Nou mijn generatie heeft dat dus gemerkt.
Als jij alle cadeautjes van de regering van de afgelopen 40 jaar een beetje bewaard had, had je nu niet meer hoeven zeuren om je pensioen.
40 jaar in de watten gelegd en nu het wat tegenzit gelijk gaan huilen dat je wat ingekort word.
Als jij alle cadeautjes van de regering van de afgelopen 40 jaar een beetje bewaard had, had je nu niet meer hoeven zeuren om je pensioen.
40 jaar in de watten gelegd en nu het wat tegenzit gelijk gaan huilen dat je wat ingekort word.
Toch heeft hij gelijk dat je met de poten uit die potten moet blijven.
+1.
Verder natuurlijk een lachertje om naar de grondwet te verwijzen als het om het innen en uitgeven van staatsmiddelen gaat.
Dat waren duur hippies die na Leo kwamen.
Mijn gedachten dwalen af naar gevegt een consorten.
Mijn ouders (47 en 50 als geboortejaar) hebben wel ge?nvesteerd in de jaren dat het goed ging en daarom was het in mijn jeugd wat minder royaal als wat had gekund met de bomen die tot in de hemel gingen maar ze hebben nu wel een gezonde oude dag waarin ze kunnen doen wat ze willen zonder dat ze een ?cht goede baan hebben gehad (gewoon modaal).Ik en met mij vele andere worden als 2e rangs burgers weggezet waarvoor de crisis de komende 9 jaar nog door gaat.
Ik hoor het Mark Rutte nog zeggen Ik ben minister president voor ALLE Nederlanders.
Nou mijn generatie heeft dat dus gemerkt.
Op dit moment is mijn pensioenleeftijd 70 jaar en 3 maanden. Maar gelukkig ligt dat aan de rechtse regering.
Jij hebt Mattheus 7:4 dus niet gelezen