Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Mocht de VVD in een volgend kabinet terechtkomen, dan wordt hij ook nog minister.
Vanzelfsprekend. Niet vreemd opkijken als hij gewoon drie ministeries tegelijk onder zijn hoede neemt.

Morgen ga ik weer eens de serie Yes Minister terugkijken. Gewoon om de politiek weer eens goed te doorgronden.
 

leo1949

Well-known member
Van der Steur is nog niet weg en de volgende VVD-bewindspersoon van het beste kabinet sinds de tweede wereldoorlog zit in de problemen.

http://nos.nl/artikel/2155176-innen-belastingen-in-gevaar-door-problemen-bij-belastingdienst.html

Zullen we deze er dan ook maar bij doen. :duim::duim:

http://www.ad.nl/nieuws/vvd-top-stuurde-aan-op-vertrek-van-der-steur~a1ec7f2f/
De VVD is helemaal van het padje geraakt daar wil je je stem toch niet aan geven. :heinz:
 

leo1949

Well-known member
"Als er daarna meer camera's komen, doen de heren nog een hug." ..............................Bron AD

Zoiets lijkt mij meer een Judas kus. :werder:
 

Batigoal

Well-known member
Een minister die fout op fout heeft gestapeld en jarenlang telkens onder vuur ligt. Vervolgens doen al zijn collega's of met zijn vertrek het ergste is gebeurd en ze een dierbare hebben verloren. Er zit echt totaal geen zelfkritisch vermogen bij de VVD zeg.
 

gevegt

Well-known member
Een minister die fout op fout heeft gestapeld en jarenlang telkens onder vuur ligt. Vervolgens doen al zijn collega's of met zijn vertrek het ergste is gebeurd en ze een dierbare hebben verloren. Er zit echt totaal geen zelfkritisch vermogen bij de VVD zeg.

Dat is niet waar. ze spoelen het alleen iets sneller weg met een pils dan andere partijen.
 

noordooster

Well-known member
Zolang die Kwiebus er bij zit, ben ik fan!

Eric Wiebes, als ik die man zie moet ik altijd lachen. Mooie kerel.
Ook niet willen voorkomen dat alle mensen bij de belastingdienst die wat kennis van zaken hebben met een vorstelijke vertrekregeling van hun pre-pensioen kunnen genieten.....
 

gevegt

Well-known member
Eric Wiebes, als ik die man zie moet ik altijd lachen. Mooie kerel.
Ook niet willen voorkomen dat alle mensen bij de belastingdienst die wat kennis van zaken hebben met een vorstelijke vertrekregeling van hun pre-pensioen kunnen genieten.....
Kortom, heerlijke VVDer!
 

leo1949

Well-known member
Die heerlijke VVDer heeft ons belastingbetalers al een hoop geld gekost.
Het is wel niet zoveel als wat de VVD als partij heeft verkwanseld aan Griekenland en multinationals maar het is toch verdampen van gemeenschapsgeld.
Misschien dat hier vlak voor de verkiezingen wat aan gedaan kan worden want de kiezer is tegenwoordig behoorlijk vergeetachtig.
Dus hier rust een schone taak voor de oppositie.
 

leo1949

Well-known member
Nog een partij die het wil proberen met een greep in de schatkist.
D66 wil de kiezer nu ook belazeren met een oude VVD truc.
Niet origineel dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan