Pascallovic
Well-known member
Logisch. Hoe meer personen dit weten, hoe groter de Kans dat het uitlekt.En volgens BNR wisten alleen Rutte, vd Steur en Zijlstra hiervan en de rest niet. Ook de rest van de VVD en de PvdA niet.
Logisch. Hoe meer personen dit weten, hoe groter de Kans dat het uitlekt.En volgens BNR wisten alleen Rutte, vd Steur en Zijlstra hiervan en de rest niet. Ook de rest van de VVD en de PvdA niet.
Haha!Zijlstra duidelijk dus nog steeds hoger in rangorde dan Dijkhoff.
Haha!
Vanzelfsprekend. Niet vreemd opkijken als hij gewoon drie ministeries tegelijk onder zijn hoede neemt.Mocht de VVD in een volgend kabinet terechtkomen, dan wordt hij ook nog minister.
House of cards, het origineel is ook de moeite waard.
Van der Steur is nog niet weg en de volgende VVD-bewindspersoon van het beste kabinet sinds de tweede wereldoorlog zit in de problemen.
http://nos.nl/artikel/2155176-innen-belastingen-in-gevaar-door-problemen-bij-belastingdienst.html
Een minister die fout op fout heeft gestapeld en jarenlang telkens onder vuur ligt. Vervolgens doen al zijn collega's of met zijn vertrek het ergste is gebeurd en ze een dierbare hebben verloren. Er zit echt totaal geen zelfkritisch vermogen bij de VVD zeg.
Zolang die Kwiebus er bij zit, ben ik fan!
Kortom, heerlijke VVDer!Eric Wiebes, als ik die man zie moet ik altijd lachen. Mooie kerel.
Ook niet willen voorkomen dat alle mensen bij de belastingdienst die wat kennis van zaken hebben met een vorstelijke vertrekregeling van hun pre-pensioen kunnen genieten.....
De belastingdienst is al sinds de jaren '90 een zooitje.