Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
En nog een nieuwe partij. Laks, de scholieren klachten partij over herrie tijdens exames en andere meukzaken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zag gisteren toevallig weer is een peiling en ongeacht de uitslag kan ik nu al voorspellen dat de formatie minimaal een half jaar gaat duren.
 

JMD

Well-known member
En nog een nieuwe partij. Laks, de scholieren klachten partij over herrie tijdens exames en andere meukzaken.

Hoorde het ook vanochtend.

Bij de examens is hun standaardreactie 'dat het allemaal te moeilijk was'. Ben benieuwd hoe ze de politiek gaan vinden.
OP zich is hun standpunt (het gaat te veel over geld en examenresultaten) natuurlijk wel een juiste, maar om daar nou een partij voor op te richten
 

leo1949

Well-known member
Ik zag gisteren toevallig weer is een peiling en ongeacht de uitslag kan ik nu al voorspellen dat de formatie minimaal een half jaar gaat duren.

Wilders en Rutte vinden elkaar volgens mij zo, nog een rechtse partij erbij en in april hebben we weer een nieuw kabinet met dezelfde idealen en doelstellingen voor Nederland als nu.

15940424_1487535691261486_4427059794860473286_n.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
De partij van Monasch heeft toch nog een slechtere lijsttrekker gevonden dan Monasch zelf. Ene Alfred Oosenburg mag de partij aan 0 zekere zetels helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan