Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Even voor mijn beeld; ging men vroeger (zeg jaren '70, jaren '80) ook zo prat op de vrijheid van meningsuiting of is dat iets van de laatste jaren?
 

zwammy

Well-known member
Waarbij Spong weer zei dat dat er niets mee te maken heeft omdat dat een Duitse aangelegenheid is wat niets te maken heeft met de Nederlandse rechtspraak.

Waardoor het weer zichtbaar was dat het vooral een proces van en voor goedmensen zijn. En vooral wilders daar profijt van heeft. Of je daar blij mee moet zijn is een 2e.
 

zwammy

Well-known member
Merkel's speech had in de verste verte geen overeenkomsten met het 'minder minder' van Wilders Zwammy, je weet beter.

Tuurlijk, net als dat de rechtspraak lachwekkend was. Wilders maakt handig gebruikt van de mensen die roepen dat het allemaal correct moet blijven. Wat zou er gebeurt zijn als hij criminele marokkanen had gezegd, was het dan ook blijven staan?
 

gevegt

Well-known member
Waardoor het weer zichtbaar was dat het vooral een proces van en voor goedmensen zijn. En vooral wilders daar profijt van heeft. Of je daar blij mee moet zijn is een 2e.

Dat Wilders er profijt van heeft doet natuurlijk niet ter zake voor een juiste rechtsgang. Hij is voorlopig in het ongelijk gesteld op wettige basis. Wat goedmensen er mee te maken hebben, begrijp ik niet.
 

zwammy

Well-known member
Dat Wilders er profijt van heeft doet natuurlijk niet ter zake voor een juiste rechtsgang. Hij is voorlopig in het ongelijk gesteld op wettige basis. Wat goedmensen er mee te maken hebben, begrijp ik niet.

Mwah, juiste rechtsgang. De wet werd zelfs aangepast om een Marokkaan een ras te maken.
 

ALenstra

Well-known member
Iemand wel eens gehoord van de Vrije Democratische Partij? Schijnt onder leiding te staan van een zekere G?kalp.
 

zwammy

Well-known member
Ik mag hopen dat je nu een grapje maakt? Of doel je op een bepaald artikel?

Wat was de volledige vervolging? Aanzetten tot rassenhaat toch? Sinds wanneer is een Marokkaan een ras?

Iemand wel eens gehoord van de Vrije Democratische Partij? Schijnt onder leiding te staan van een zekere G?kalp.

Haha minder joden en Homo's in Nederland. Ik heb nog geen formulieren zien liggen, maar ja, blijkbaar is dit wat netter als minder Marokanen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan