Mooi rijtje, als het er hier eentje van wordt schiet ik mezelf door m'n kop.
Even voor mijn beeld; ging men vroeger (zeg jaren '70, jaren '80) ook zo prat op de vrijheid van meningsuiting of is dat iets van de laatste jaren?
Dat is sinds Professor Pim.
Ja, dat dacht ik al.
Waarbij Spong weer zei dat dat er niets mee te maken heeft omdat dat een Duitse aangelegenheid is wat niets te maken heeft met de Nederlandse rechtspraak.
Merkel's speech had in de verste verte geen overeenkomsten met het 'minder minder' van Wilders Zwammy, je weet beter.
Waardoor het weer zichtbaar was dat het vooral een proces van en voor goedmensen zijn. En vooral wilders daar profijt van heeft. Of je daar blij mee moet zijn is een 2e.
Ze zijn dan ook opvallend afwezig in de media.
Ik heb op mijn werk een schreeuwerige student rondlopen die op plek 29 staat of zo. Ze schijnen dus mee te doen.Doen ze wel mee komend jaar?
Dat Wilders er profijt van heeft doet natuurlijk niet ter zake voor een juiste rechtsgang. Hij is voorlopig in het ongelijk gesteld op wettige basis. Wat goedmensen er mee te maken hebben, begrijp ik niet.
Mwah, juiste rechtsgang. De wet werd zelfs aangepast om een Marokkaan een ras te maken.
Mwah, juiste rechtsgang. De wet werd zelfs aangepast om een Marokkaan een ras te maken.
Iemand wel eens gehoord van de Vrije Democratische Partij? Schijnt onder leiding te staan van een zekere G?kalp.
Ik mag hopen dat je nu een grapje maakt? Of doel je op een bepaald artikel?
Iemand wel eens gehoord van de Vrije Democratische Partij? Schijnt onder leiding te staan van een zekere G?kalp.
Wat was de volledige vervolging? Aanzetten tot rassenhaat toch? Sinds wanneer is een Marokkaan een ras?
Wil je copy of ga je er zelf achteraan?