Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

noordooster

Well-known member
En dat alles om het volk te laten geloven dat de Russen voor de deur staan als we gehoor geven aan een referendum.

En ach....waarom zouden we ons iets aantrekken van de uitslag van het referendum.
Het volk heeft er immers geen verstand van en al helemaal niet wanneer het volk er anders over denkt dan wij als politici.
Misschien kunnen we nog een beetje selectief shoppen bij wat we hoorden van die domme tegenstanders van het verdrag en daarvan iets toevoegen aan dat verdrag....
Het verbaast mij niet dat uit onderzoek blijkt dat het wantrouwen in de politiek groot is.
 

JFK

Well-known member
Inderdaad. Ik zou bijna vragen uit welk onderzoek dat blijkt, maar ik doe het maar niet.

Een zeikonderzoek van een zeikinstantie. Burgers mogen zelf eens wat beter hun best doen om zich wat meer te gaan verdiepen in d politiek i.p.v. heel snel maar gaan roepen dat er geen vertrouwen is.
 

gevegt

Well-known member
Een zeikonderzoek van een zeikinstantie. Burgers mogen zelf eens wat beter hun best doen om zich wat meer te gaan verdiepen in d politiek i.p.v. heel snel maar gaan roepen dat er geen vertrouwen is.

Nee, het schijnt tegenwoordig zo te zijn dat het volk het veel beter weet dan de politici die ze zelf gekozen hebben.
Verdieping, bah wat een jaren 70 woord is dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan