JFK
Well-known member
Maar goed, 64.000 jatten van een gehandicapte en niet naar de rechtszaak komen, die gun je toch gewoon een vallende kanonskogel
Een vuurpeloton met dumdumkogels.
Maar goed, 64.000 jatten van een gehandicapte en niet naar de rechtszaak komen, die gun je toch gewoon een vallende kanonskogel
Na de uitgebreide excuses van onze premier omdat hij de gemaakte beloftes niet na is gekomen, ga ik er van uit dat dit niets met de aankomende verkiezingen te maken heeft, maar recht uit zijn hart komt.Verkiezingtijd?
Lijkt mij ook. Four more years!
Precies net als Samsom, die op dezelfde dag ook uitgebreid excuses heeft aangeboden aan zijn fractie.Na de uitgebreide excuses van onze premier omdat hij de gemaakte beloftes niet na is gekomen, ga ik er van uit dat dit niets met de aankomende verkiezingen te maken heeft, maar recht uit zijn hart komt.
En we krijgen de 1000 euro alsnog. Wat een held is het toch :duim:
Oh nee toch. Heeft hij ook zijn excuses gemaakt voor het vrijlaten van Volkertje, de snelle afhandeling van MH17 en het meewerken aan een referendum of heeft dat het grote publiek van de telefraaf ook gemist?
Hij zal het nooit meer doen!
Na de uitgebreide excuses van onze premier omdat hij de gemaakte beloftes niet na is gekomen, ga ik er van uit dat dit niets met de aankomende verkiezingen te maken heeft, maar recht uit zijn hart komt.
Weet je, het zal allemaal wel. Maar de VVD en de PvdA hebben inderdaad principes aan de kant gezet om dit land te besturen. Ik hoop dat ze de rit uitzingen en dat het volgende kabinet wederom stabiel is. Iedereen mag van mij in die coalitie zitten, behalve de SP en PVV.
Ik hoop alleen dat als jullie met pensioen gaan dat jullie ook door een rechtse regering zoals deze
als misdadigers en de nu gepensioneerde ook onder de plukze wetgeving zullen vallen.
Als ik over 45 jaar ooit een keer aan de beurt ben zijn de pensioenpotjes al een hele lange tijd leeg hoor, dus daar hoef je je niet druk om te maken.Ik hoop alleen dat als jullie met pensioen gaan dat jullie ook door een rechtse regering zoals deze
als misdadigers en de nu gepensioneerde ook onder de plukze wetgeving zullen vallen.