Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Is het dan misschien een idee om gewoon die 2% over te maken aan Trump en co en die Amerikanen simpelweg ons vuile werk te laten doen?
 

Ska P 187

Well-known member
Nee, maar Trump had het erover dat hij Europa en overige bondgenoten nog best wilde steunen, maar dat die dan gewoon de volle mep moesten gaan betalen voor die steun. Dat opent mogelijkheden dacht ik zo.

In de gouden eeuw hadden we ook een heel behoorlijk huurlingen leger, dit biedt echt wel perspectief om in ieder geval eindelijk Belgie in te lijven en zo het niveau van de Vaderlandse competitie wat omhoog te krikken.!
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Nee, maar Trump had het erover dat hij Europa en overige bondgenoten nog best wilde steunen, maar dat die dan gewoon de volle mep moesten gaan betalen voor die steun. Dat opent mogelijkheden dacht ik zo.

In de gouden eeuw hadden we ook een heel behoorlijk huurlingen leger, dit biedt echt wel perspectief om in ieder geval eindelijk Belgie in te lijven en zo het niveau van de Vaderlandse competitie wat omhoog te krikken.!

Dan opteer ik uit de NAVO te stappen en zelf weer de wereldzee?n over te gaan struinen.
 

Ska P 187

Well-known member
Volgens mij is daar keihard doekoe voor betaald. Onze ministeries kennende zal het bonnetje echter wel weer zoek zijn.
 

gevegt

Well-known member
De burgemeester van Rotterdam gaat heel langzaam overstag om toch lijsttrekker van de PvdA te worden bij de volgende verkiezingen.
 

DeMaster

Active member
Vluchteling gezinnen in Oisterwijk die 10.000 euro krijgen om een huis in te richten. In wat voor land leven wij tegenwoordig, gaat alles voortaan alleen maar naar die groep?
Geert Wilders wordt uitgelachen vanwege zijn plan om mensen met een AOW 300 euro extra te geven. Blijkbaar is voor het plan van de PVV-leider geen geld, maar wel voor deze groep die alles voor elkaar krijgen.
 
Laatst bewerkt:

DeMaster

Active member
Niets mis mee, die mensen moeten ook leven.

Niks mis mee? 10.000 euro krijgen nog wel, denk niet dat jij dat in een maand verdiend.
Slaat nergens op, als wij naar een ander land gaan krijgen wij ook geen 10.000 euro om een huis in te richten.
Een gemiddelde werkende verdiend dit bedrag nog niet eens. Zijn genoeg Nederlanders die dit geld ook zouden willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan