Tegen de tijd dat de Oekra?ne EU-lid is waarschijnlijk.
EDIT: Is het trouwens Krim of De Krim?
Het lijkt mij dat het gewoon Krim is. Iedereen heeft het altijd over "de Krim", maar ik zie geen rechtvaardiging voor het lidwoord "de", ik kan er wel "het Krim" van maken, zoals je ook "de Haarlemmermeer" zegt, aan de andere kant is er ook niemand die van "het Scandinavi?" spreekt. In de gemeente Hardenberg ligt een plaats met de naam "De Krim", wellicht heeft het daar iets mee te maken.
Bahama's of de Bahama's? Faroer of de Faroer?
Het is trouwens ook Verenigde Staten van Amerika, in plaats van VS. Mexico heet officieel ook de Verenigde Staten van Mexico.
Geen hond die zich er druk om maakt, maar het is daar dat je het weet.
Het lijkt mij dat je bij "Bahama's" over het land spreekt en bij "de Bahama's" over de eilanden. Hetzelfde met Faer?er: met lidwoord gaat het om de eilanden, zonder lidwoord gaat het om de Deense kolonie. "verenigde staten" geeft de staatsvorm aan, hetzelfde geldt voor "verenigd koninkrijk". Toen Belgi? nog bij Nederland hoorde was Nederland ook een verenigd koninkrijk, het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden.
Een leuke naam is Uruguay, dat is geen land, maar een rivier. Het land dat we zo noemen heet eigenlijk "Republiek ten Oosten van de Uruguay". Dat is nogal een heel verhaal, dus houden we het op "Uruguay".