Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
In Isra?l zijn ze nogal goed in landjepik. Er wordt nog steeds gebouwd in Palestijse gebieden. Een muur neerzetten op uiteraard Palestijns grondgebied.
 

zwammy

Well-known member
Dat klopt ook. Het is ook een conflict met 2 verliezers. Maar van al de islamgerelateerde zaken in de wereld is dit het enige waar appa, al jaberi en alle demonstranten de straat voor opgaan.
 

Shayman

New member
Maar moeten de Palestijnen hiervoor maar gewoon begrip voor tonen en oprotten uit hun eigen land?

Ben je begonnen met lezen vanaf 1950? Misschien zou je eens moeten zoeken naar Resolutie 181 en wat die fijne moslims daarmee hebben gedaan. Daar ligt de oorzaak al van alle problemen van wat daarvoor het Mandaatgebied was.
 

Keyser S?ze

New member
Ik moet altijd heel erg lachen om rappers. Volwassen mannen met een pet raar op het hoofd die serieus of boos kijkend wat gedichtjes opdreunen.

Hoe sneu kun je zijn?
 

de waan

Well-known member
De Wet van ?e waan: begin op een internetforum over Isra?l/Palestina en de volgende dag ben je minimaal vier pagina's verder.
 

Keyser S?ze

New member
De Wet van ?e waan: begin op een internetforum over Isra?l/Palestina en de volgende dag ben je minimaal vier pagina's verder.

Klopt. Terwijl het in beginsel vrij simpel is: Isra?l heeft gelijk en de Palestijnen zijn de bad guys die op moeten zouten. Begrijp ook niet waarom je daar lang over moet discussi?ren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Terwijl het in beginsel vrij simpel is: Isra?l heeft gelijk en de Palestijnen zijn de bad guys die op moeten zouten. Begrijp ook niet waarom je daar lang over moet discussi?ren.

Lijkt mij ook duidelijk. Dan heb je er altijd figuren als Voetbal-Coach tussen zitten die het of niet willen snappen of de boel even willen provoceren.
 

Wigboldus

Well-known member
Toch zonde inderdaad dat er ruzie wordt gemaakt om zo'n mooi land. Wie de steen kaatst kan hem terugverwachten, maar helaas gaat dat al eeuwen lang daar zo. Wie is begonnen? Wie stopt er als eerste? Misschien is dat laatste nog wel belangrijker, maarja, dat is enkel theorie. Echt een kant kiezen wil ik niet en vind ook dat ze beide hun rechten hebben in Isra?l/Palestina. Ik ga niet kijken naar alleen de laatste 100 jaar. Kan enkel hopen op vrede, maar dat ga ik in dit leven niet meemaken denk ik.
 

Ska P 187

Well-known member
Klopt. Terwijl het in beginsel vrij simpel is: Isra?l heeft gelijk en de Palestijnen zijn de bad guys die op moeten zouten. Begrijp ook niet waarom je daar lang over moet discussi?ren.

qpo3k1.png
 

de waan

Well-known member
Jammer De Wolf, ik leek de discussie toch lekker op slot gegooid te hebben. Kom jij er nog weer even achteraan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan