Voetbal-Coach
Administrator
En als hij aan jouw vrouw en kinderen komt?Klopt. Maar ik laat zijn vrouw en kinderen met rust.
En als hij aan jouw vrouw en kinderen komt?Klopt. Maar ik laat zijn vrouw en kinderen met rust.
Hoef je nog steeds niet aan zijn vrouw of kinderen te komen.En als hij aan jouw vrouw en kinderen komt?
En als hij aan jouw vrouw en kinderen komt?
Mee eens. Beid kanten zijn de afgelopen jaren over de scheef gegaan. Maar waar is het probleem begonnen? Bij de bezetters van dat stuk grond.Hoef je nog steeds niet aan zijn vrouw of kinderen te komen.
Ik pak de nootjes alvast.
Hoeft niet. Ben een beetje lodderig na middagje bier. Dus ik ga zo naar bed.
Denk dat dat voornamelijk komt omdat het conflict begonnen is bij het innemen van het land door Israel. Maar ben met je eens dat van beide kanten dingen gebeuren die niet goed te praten zijn.Dan tik ik nog steeds de inbreker uit zijn sokophouders maar zie nog steeds geen reden om dan maar een bom of raket op zijn vrouw en kinderen te gooien.
Het is een conflict waar 2 kanten aan zitten. Dat inzicht is echter niet tot de Pro Palestina beroepsdemonstreerders doorgedrongen.
Loser.
Als je het conflict bekijkt uit westelijk oogpunt, zijn het toch echt de Engelsen die deze ellende veroorzaakt hebben.Denk dat dat voornamelijk komt omdat het conflict begonnen is bij het innemen van het land door Israel. Maar ben met je eens dat van beide kanten dingen gebeuren die niet goed te praten zijn.
Zou uiteindelijk het meest ideaal zijn als men samen leeft maar dat kan blijkbaar niet.
Klopt. Daarvoor paar uur gekoerst en dan ben je op mijn leeftijd om elf uur 's avonds toe aan een beetje rust.
Klopt, maar slachtoffers blijven natuurlijk de Palestijnen, waar het land van geroofd werd.Als je het conflict bekijkt uit westelijk oogpunt, zijn het toch echt de Engelsen die deze ellende veroorzaakt hebben.
Het begint nu zo langzamerhand wel een beetje ergerlijk te worden. Ik fiets ook altijd alleen.Ik fiets alleen en ik ben een beleefde wielrenner, al zeg ik het zelf.
Fietspadterrorisme is voor bejaarden met zijtassen.
Als je je ook hebt ingelezen in de geschiedenis van de Joden van de afgelopen 80 jaar, moet je toch ook enig begrip voor hun standpunt kunnen indenken.Klopt, maar slachtoffers blijven natuurlijk de Palestijnen, waar het land van geroofd werd.
Meeste mensen hebben, denk ik, met namen een hekel aan de mensen tijdens de demonstraties. Veel Marokaanse jongens en dames met een te grote bek, daar krijg je niet snel sympathie voor. Zelfde had ik ook. Maar toen ik beetje ben gaan inlezen dan merk je gewoon dat er een smerig spel gespeeld werd in voordeel van Israel.
Maar moeten de Palestijnen hiervoor maar gewoon begrip voor tonen en oprotten uit hun eigen land?Als je je ook hebt ingelezen in de geschiedenis van de Joden van de afgelopen 80 jaar, moet je toch ook enig begrip voor hun standpunt kunnen indenken.
Welk land?Maar moeten de Palestijnen hiervoor maar gewoon begrip voor tonen en oprotten uit hun eigen land?
Wat zal jij doen als je uit je eigen land gezet wordt voor een twee-staten oplossing maar waarui blijkt dat Israel zich steeds meer uitbreid. Als er een inbreker in jou huis binnen komt sla je hem toch ook met geweld eruit?