Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me altijd af hoe die mensen dat voor zich zien. Had die god ergens een mega hangar waar hij de hele dag liep te knutselen? Is nogal wat zo'n aardbol maken. En waar haalt-ie het materiaal vandaan? Krijg je niet zomaar ff bij de Hornbach zullen we maar zeggen.

Op de eerste dag schiep god Hornbach XL en daarna is hij gaan klussen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag me altijd af hoe die mensen dat voor zich zien. Had die god ergens een mega hangar waar hij de hele dag liep te knutselen? Is nogal wat zo'n aardbol maken. En waar haalt-ie het materiaal vandaan? Krijg je niet zomaar ff bij de Hornbach zullen we maar zeggen.
Ik denk dat je het ontwerpen van een aardbol nogal overschat.
 

Batigoal

Well-known member
Wat me meer verwonderd is hoe je als er niets is op het idee komt om een (waarschijnlijk) eindeloos heelal te cre?ren vol met miljarden planeten en dan ??n daarvan propvol leven te stoppen.
 

Jozsef

New member
Ooit, heeeeel lang geleden, was er he-le-maal niets. Maar dan ook niets. Toch?
Hoe ontstaat die oerknal dan? Of een God? Zomaar uit helemaal niets? Dan bestaat dus niet.
Goed, zolang er monsters als Robert M op aarde blijven rondlopen vind ik zo'n eventuele God toch maar een ego?stische klootzak.
 

Batigoal

Well-known member
Ooit, heeeeel lang geleden, was er he-le-maal niets. Maar dan ook niets. Toch?
Hoe ontstaat die oerknal dan? Of een God? Zomaar uit helemaal niets? Dan bestaat dus niet.
Goed, zolang er monsters als Robert M op aarde blijven rondlopen vind ik zo'n eventuele God toch maar een ego?stische klootzak.

Wat is er mis met de nieuwe trainer van Roda JC?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een test is discriminerend omdat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen man en vrouw? Volgens mij is het tegendeel juist waar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan