Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Dat is meestal ook het beste en net wat JFK zei, die jongen wordt nog wel aangepakt.

Soms echter zou je ook wel willen dat ze niet zo over zich heen zouden laten lopen, zoals bijvoorbeeld met die treitervloggers in Zaanstad vorig jaar. Dan werkt de-escaleren juist averechts. Pakken die gasten alleen maar meer ruimte.
 

gevegt

Well-known member
Soms echter zou je ook wel willen dat ze niet zo over zich heen zouden laten lopen, zoals bijvoorbeeld met die treitervloggers in Zaanstad vorig jaar. Dan werkt de-escaleren juist averechts. Pakken die gasten alleen maar meer ruimte.

Dat heeft meestal te maken met de overmacht waar ze tegenover staan.
 

Ska P 187

Well-known member
Dan kom je toch weer terug op die bazooka een een paar handgranaten in de achterbak.
Ach normaal gesproken haal je met praten meer resultaat als meppen, maar je moet wel wat achter de hand hebben. En ak47 dwingt werk respect af bij die jongens geloof ik.
 

Pascallovic

Well-known member
Tijdens het incident op het Stationsplein stonden de toezicht camera?s in een pre-set modus. Het gedeelte waar de aanrijding plaatsvond viel niet binnen het zicht veld van de camera?s die vanuit de CCTR (Centrale Camera Toezicht Ruimte) bekeken kunnen worden. Dit is de reden waarom de politie geen camerabeelden heeft van de feitelijke aanrijding. Behalve de verklaringen van de slachtoffers en getuigen zijn er ook politiemensen die de feitelijke aanrijding gezien hebben."
Wat een toeval toch allemaal. Het zijn net die radarstations van Oekraine.:cab:
 

gevegt

Well-known member
Kortom, een te lage suikerspiegel. Verder is er dus, op een eventuele verkeersovertreding na, niets aan de hand.

Op naar het volgende indicent wat weer met een veel te grote bek en verdachtmakingen begeleid kan worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Kortom, een te lage suikerspiegel. Verder is er dus, op een eventuele verkeersovertreding na, niets aan de hand.

Op naar het volgende indicent wat weer met een veel te grote bek en verdachtmakingen begeleid kan worden.
Een bestuurder op de weg die een tijdje door de stad raast en daar totaal geen herinneringen aan zou hebben over dat ie reed en waarom hij reed. Dat noem ik iets meer dan een te lage suikerspiegel.
 

Ceephax

New member
Mocht je die pranksters bedoelen, dat is allemaal fake en absoluut niet origineel, het is overgewaaid vanuit de VS. 0,0 creativiteit maar toch wel eventjes flink views en subs vergaren.

Dat begon ooit met elkaar uit te dagen om een fles wodka leeg te drinken, daarna het stelen van een auto, daarna een vreemde z'n hersens in slaan en daarna kom je vanzelf bij de extremere uitdagingen. Er is ook een film van gemaakt over zo'n moord "spel". Maar het kan natuurlijk ook gewoon bizarre toeval zijn, 2 vrijwel identieke gebeurtenissen op de zelfde plek en het zelfde moment.


Dit bedoelde ik nou met die gekke internet spelletjes van tegenwoordig.

Nu ook in Nederland dode (16) bij extreme online 'challenge', ouders waarschuwen
http://www.volkskrant.nl/binnenland...enge-op-internet-ouders-waarschuwen~a4500893/
 

Batigoal

Well-known member
Je had laatst in Rusland de Blue Whale Challenge waarbij op een hippe manier stapsgewijs allerlei opdrachten werd gegeven aan jongeren die steeds gruwelijker werden en uiteindelijk werd ze gevraagd zelfmoord te plegen. Waar ook een aantal met name meiden gehoor aan hebben gegeven. De bedenker was een jonge gast van begin 20 die de maatschappij verziekt vond en die wilde zuiveren van oppervlakkige jongeren. Hij is 20 jaar de bak in geslingerd, maar het 'spel' gaat online nog steeds rond.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

In mijn jeugd had je een jongen van rond de tien jaar die ik van judo kende die zichzelf had opgehangen. Verhaal ging dat hij klaar stond om zijn ouders te shockeren/schreeuw om aandacht. Kan ook zijn dat men dat verhaal heeft opgehangen vanwege gewoon zelfmoord plegen wellicht een gruwelijker verhaal is.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
In mijn jeugd had je een jongen van rond de tien jaar die ik van judo kende die zichzelf had opgehangen. Verhaal ging dat hij klaar stond om zijn ouders te chokeren/schreeuw om aandacht. Kan ook zijn dat men dat verhaal heeft opgehangen vanwege gewoon zelfmoord plegen wellicht een gruwelijker verhaal is.

Doe je het er nou om? :eek:mg:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan