Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien is het een idee als we dit soort tuig voor de rest van hun leven uit onze samenleving bannen. Ook al zijn ze minderjarig.

Het is inderdaad niet alsof ze ooit nog een positieve bijdrage gaan leveren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als Mr. Positivo al niets meer in je ziet, dan is het inderdaad wel klaar.

Ik ben inderdaad iemand die altijd het goede in een mens probeert te zien. Maar als je op je 15e al drie zedenzaken en tientallen kleine misdrijven op je naam hebt staan en je ouders gigantisch hun kop in het zand steken, dan wordt het nooit meer wat. Kunnen we wel blijven investeren in het individu, maar ik kies dan liever voor de samenleving als geheel.
 

Miramar

Well-known member
Ik ben inderdaad iemand die altijd het goede in een mens probeert te zien. Maar als je op je 15e al drie zedenzaken en tientallen kleine misdrijven op je naam hebt staan en je ouders gigantisch hun kop in het zand steken, dan wordt het nooit meer wat. Kunnen we wel blijven investeren in het individu, maar ik kies dan liever voor de samenleving als geheel.
Daar heb ik je altijd om bewonderd die positieve gedachte. Maar wat betreft deze knapen is het echt einde oefening.
 

Jozsef

New member
Ik ben inderdaad iemand die altijd het goede in een mens probeert te zien. Maar als je op je 15e al drie zedenzaken en tientallen kleine misdrijven op je naam hebt staan en je ouders gigantisch hun kop in het zand steken, dan wordt het nooit meer wat. Kunnen we wel blijven investeren in het individu, maar ik kies dan liever voor de samenleving als geheel.

Ouders aanpakken. De enig juiste manier. Ik riep het hier al jaren terug, kort ze allemaal maar op de kinderbijslag.
Bij elk vergrijp 20% eraf. Moet je eens kijken hoe snel ze dan w?l tijd kunnen vrijmaken om goed op te voeden.
 

zwammy

Well-known member
De man die een echtpaar dood reed is alweer vrij in afwachting. Blijkbaar is verkeerd voorgesorteerd, door rood rijdend, minimaal 20 km te hard en daarna nog gevlucht niet roekeloos.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het gaat nog maanden duren, dus zijn voorarrest zal dan wel langer zijn dan de celstraf :cab:
 

Maasveld

Well-known member
Ja. Als je al jaren oppast weet je precies wanneer je een kind doodschut of niet. Je hebt tenslotte dan al wat proefkinderen per ongeluk doodgeschut.
Ongetwijfeld. Ik mis echter het bewijs dat die vrouw dat kind te hard heeft geschud.
 

gevegt

Well-known member
Unilever komt ( voorlopig ) niet in handen van Buffet & Co. Dat is toch wel goed nieuws voor de werknemers.
 

leo1949

Well-known member
Ik hoop dat we iets geleerd hebben met V&D en de KLM want Unilever kan het zelfde lot ondergaan.
Namelijk "Opkopen, Leeghalen, Failliet laten gaan".
 

erka

Well-known member
Ik hoop dat we iets geleerd hebben met V&D en de KLM want Unilever kan het zelfde lot ondergaan.
Namelijk "Opkopen,Leeghalen,Failliet laten gaan".

KLM was failliet gegaan als het niet samen met Air-France was gegaan. Ook als je dat nu zou terugdraaien zou KLM het niet alleen redden.
 

leo1949

Well-known member
Dan hadden we de KLM beter zelf kunnen uitkleden dan het aan Air France cadeau te doen.
Misschien kunnen we ze Schiphol ook wel cadeau geven ruimt lekker op zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan