gevegt
Well-known member
Als ik mij goed herinner was dat nog meer persoonlijk. Maar ook dat was inderdaad een parallelle discussie.Die kan zo in het rijtje Van Dis-Oltmans.
Als ik mij goed herinner was dat nog meer persoonlijk. Maar ook dat was inderdaad een parallelle discussie.Die kan zo in het rijtje Van Dis-Oltmans.
Als ik mij goed herinner was dat nog meer persoonlijk. Maar ook dat was inderdaad een parallelle discussie.
Ik mocht die Oltmans wel.Eens in de zoveel tijd, kijk ik dat gesprek nog eens terug. Daar geniet ik zo intens van.
Ik mocht die Oltmans wel.
Ik ook, vooral als ie ge?rriteerd was. Nou, tijdens dat gesprek was zwaar ge?rriteerd!
Na een seconde of 20 brak ie al in tijdens de inleiding van Van Dis. Toen zag je dat Adriaan al lichtjes aan het koken was.
Oltmans, Bouterse, Soekarno. Mooi rijtje h??
Ik genoot altijd als de naam van Luns viel tijdens zijn betoog. Dan werd zijn hoofd vuurrood.Haha, heel mooi.
Dat vechten tegen de Staat en dan na jaren ook nog winnen. Prachtig was dat. zijn reactie er op was onvergetelijk.
En hoe meer hij zoop, des te nichterige hij begon te schreeuwen.Ik genoot altijd als de naam van Luns viel tijdens zijn betoog. Dan werd zijn hoofd vuurrood.
En hoe meer hij zoop, des te nichterige hij begon te schreeuwen.
ALLEMAAL!!!"DIE LUI ZIJN CRAZY!!!"
Martin Kok is geliquideerd bij een seksclub in Laren
Zijn site Vlinderscrime en hij heeft een paar keer bij Pauw gezeten.En Martin Kok moeten wij kennen van...?
Zijn site Vlinderscrime en hij heeft een paar keer bij Pauw gezeten.
Een crimineel met als hobby een blog schrijven ten faveure van hem zelf.Ok. Maar wat was hij dan? 2e hands auto verkoper?