Zal vast zoiets zijn dat het niet volgen van de juiste procedures geen nadelig effect voor de medewerkers heeft. Als een werkgever zo dom is om een dergelijk gunstige regeling in te stellen, dan ligt de verantwoordelijkheid daar en moeten ze maar op de blaren zitten.Misschien kijk ik er anders tegen aan maar als de belastingdienst de juiste procedures niet heeft gevolgd met de riante vertrekregelingen, waarom annuleren ze de hele zooi dan niet en komen ze met een nieuwe eerlijker regeling ?
Goede vraag, maar ik denk dat ze het aanbod niet meer kunnen terugtrekken omdat ze het al aan de werknemers hebben aangeboden.Misschien kijk ik er anders tegen aan maar als de belastingdienst de juiste procedures niet heeft gevolgd met de riante vertrekregelingen, waarom annuleren ze de hele zooi dan niet en komen ze met een nieuwe eerlijker regeling ?
En nog erger, niemand zag aankomen dat werknemers 64 tegen de pensioengerechtigde leeftijd wel eens zouden kunnen gaan kiezen voor een paar ton vertrekpremie.
Dat zijn dan mensen die tonnen verdienen die zo'n regeling verzinnen.
Ze hadden niet verwacht dat vooral de hogere ambtenaren van de regeling gebruik zouden maken.En nog erger, niemand zag aankomen dat werknemers 64 tegen de pensioengerechtigde leeftijd wel eens zouden kunnen gaan kiezen voor een paar ton vertrekpremie.
Dat zijn dan mensen die tonnen verdienen die zo'n regeling verzinnen.
Hoewel het in het verleden ook wel eens is gebeurd, ben ik daar nog niet zo zeker van als de Tweede Kamer hier geen stem in heeft gehad.Het gaat niet om tonnen, maar om anderhalf jaarsalaris met een maximum van 75.000 en die regeling is niet meer te annuleren, want hij is alweer afgelopen. Zou tot 2023 duren, maar is tot een jaar beperkt gebleven.
Het neemt jullie in de zeik inderdaad, het was 60.000 tot 75.000 2 maanden voor pensioen.Je neemt ons nu neem ik aan in de zeik? Iemand een jaar voor pensioen een ton voorschotelen?
Het neemt jullie in de zeik inderdaad, het was 60.000 tot 75.000 2 maanden voor pensioen.
Je opmerking zal Wiebes niet leuk vinden.De nawee?n van Leo zijn generatie...
De nawee?n van Leo zijn generatie...
Het neemt jullie in de zeik inderdaad, het was 60.000 tot 75.000 2 maanden voor pensioen.
Ooit heb ik ook een regeling onder ogen gezien waar ik ( bijna ) onmiddellijk mijn handtekening onder heb gezet.Als je zo'n regeling onder ogen krijgt als werknemer dan ga je toch kijken waar de camera's hangen. Want dat geloof je dan toch gewoon niet.
Je neemt ons nu neem ik aan in de zeik? Iemand een jaar voor pensioen een ton voorschotelen?
Leven alle Amsterdamse leden nog?