Pascallovic
Well-known member
Ik dacht dat Theo Bos in Rio zat.En wie is Theo ?
Ik dacht dat Theo Bos in Rio zat.En wie is Theo ?
Lijkt meer op een beschimmelde bierhaler zo
Ik zal ook kijken of ik hem tegenkom.Theo Lucius kom ik morgen vast weer op Decibel tegen, zoals elk jaar haha.
Het aantal kinderen dat opgroeit in een bijstandsgezin is in 2015 met 1,3
procent gestegen tot 226.000.Het CBS schrijft dat vrijwel geheel toe aan de
toestroom van vluchtelingen.Onder autochtonen en mensen van Antilliaanse,
Marokkaanse,Surinaamse of Turkse komaf daalde het aantal bijstandskinderen.
In de groep overige niet-westerse landen nam het aantal bijstandskinderen
toe met 8300.Van hen kwamen er 7000 uit Syri?.
Rotterdam is koploper:daar leeft 18 procent van de kinderen in een gezin
dat bijstand krijgt.Ook Amsterdam en Heerlen scoren met 14 procent hoog.
Er zijn meer bijstandsgezinnen door de vluchtelingenstroom uit onder andere Syrie. Ook hebben de gezinnen die binnenkomen met de vluchtelingenstroom meer kinderen dan een gemiddeld Nederlands gezin.Bron Teletekst.
Zijn er nu meer bijstandsgezinnen of krijgen mensen in de bijstand gewoon meer kinderen?
De Turkse regering onder leiding van Erdogan heeft een zogenaamde zwarte lijst gepubliceerd met de namen van 'organisaties die verbonden zijn aan de terrorist G?len'. Op de lijst staan ook organisaties uit Nederland.
Onder meer de krant Zaman Vandaag en scholen als het Cosmicus College en basisschool Witte Tulp, zijn genoemd als levensgevaarlijke G?len-sympathisanten. Daarnaast noemt AA instellingen als ondernemingsverenigingen en culturele verenigingen en stichtingen, weet de Volkskrant.
Premier Rutte en minister Koenders van Buitenlandse Zaken deden de afgelopen dagen juist pogingen om de inmenging van de Turkse regering in ons land een halt toe te roepen. Erdogan lijkt daar dus niet echt van onder de indruk
Het zou Rutte sieren eens iets te doen in plaats van te lachen, maar hij heeft zo'n leuke lach.
Alle visum vrij reizen onderhandelingen en toetredingsonderhandelingen tot de EU onmiddellijk stoppen. Elke Diyanet Moskee die door de Turkse overheid wordt gesubsidieerd sluiten, de Turkse ambassadeur per direct het land uitgooien en de Nederlandse ambassade in Turkije sluiten. Zomaar wat maatregelen die je kunt overwegen.Wat zouden ze (we) moeten doen dan ?
Alle visum vrij reizen onderhandelingen en toetredingsonderhandelingen tot de EU onmiddellijk stoppen. Elke Diyanet Moskee die door de Turkse overheid wordt gesubsidieerd sluiten, de Turkse ambassadeur per direct het land uitgooien en de Nederlandse ambassade in Turkije sluiten. Zomaar wat maatregelen die je kunt overwegen.