Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

A345

New member
Met Making a Murderer in het achterhoofd weet je ook al hoe de ondervragingstechnieken van de politie zijn, zeker om kwetsbare mensen richting een antwoord te sturen. Bij MaM was Brendan immers ook vrij verstandelijk beperkt.

Wel een bizarre wending in het verhaal dit. Erg sneu en kwalijk als je het echt verzint, maar zijn broer reageerde ook al op Facebook met enkele beweringen die het tegendeel bewren. Wordt vast nog wel vervolgd
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Welk motief zou de politie hebben om van een mishandeling een fietsongeluk te maken? Zo belangrijk zal deze jongen toch niet zijn dat er allemaal valse verklaringen moeten worden opgemaakt en er zware ondervragingstechnieken op hem als slachtoffer moeten worden toegepast?
 

A345

New member
Welk motief zou de politie hebben om van een mishandeling een fietsongeluk te maken? Zo belangrijk zal deze jongen toch niet zijn dat er allemaal valse verklaringen moeten worden opgemaakt en er zware ondervragingstechnieken op hem als slachtoffer moeten worden toegepast?
Dat lijkt me ook niet nee. Ik vind het vrij bizar dat je heel zo'n verhaal zou kunnen verzinnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat lijkt me ook niet nee. Ik vind het vrij bizar dat je heel zo'n verhaal zou kunnen verzinnen.
Ik hoop dat het door de drank komt dat ie zich alleen vlagen kan herinneren en zodoende voor zichzelf heeft ingevuld dat ie mishandeld moet zijn door die jongens. Dan dat ie gevallen is met de fiets, hij dit ook echt herinnert en toch dit verhaal verzint.
 

zwammy

Well-known member
Als meisjes verkrachtingen kunnen verzinnen om onder straf uit te komen kunnen jongens in elkaar geslagen worden verzinnen. Alleen sneu om dit vol te houden als je eenmaal ontmaskerd bent. Valt me nog mee dat we geen boze kansenjongeren in Almelo krijgen om de racistische politie eens te gaan bekogelen.
 

Bonehead

Well-known member
Oef onze James zou een jokkebrok zijn. Wie had dat gedacht? Kan nu alle stereotypen over plattelandsjongeren de prullenbak in? Deze jongeman die deze zware aantijgingen heeft geuit komt er af met hooguit een opgestoken wijsvinger. Onbegrijpelijk! Dit soort flauwekul versnippert onze samenleving en is koren op de molen van idiote politieke partijen als PVV en DENK. Daar wordt ik niet vrolijk vanHij verdient dezelfde straf als wat die jongens hadden gekregen als zijn aantijgingen wel waar waren.
 

Batigoal

Well-known member
In een aantal Amerikaanse staten hebben ze begin 2016 een wet geaccepteerd die een valse beschuldiging van verkrachting even strafbaar stelt qua strafmaat als die van een daadwerkelijke verkrachting.
 

leo1949

Well-known member
In een aantal Amerikaanse staten hebben ze begin 2016 een wet geaccepteerd die een valse beschuldiging van verkrachting even strafbaar stelt qua strafmaat als die van een daadwerkelijke verkrachting.

Zo hoort het ook als iemand een ander gaat beschuldigen van verkrachting dan MOET er iemand gestraft worden.
Dat kan dus ook de aangever zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Das ook lekker ben je eerst verkracht maar bij gebrek aan bewijs word de dader niet vervolgd en dan mag je als slachtoffer even 10 jaar brommen ( als we over de USA spreken) en in Nederland mag je dan als slachtoffer even 40 uur schoffelen.
 

leo1949

Well-known member
Of je hebt een hekel aan iemand in de buurt en neemt hem even lekker te grazen ben je 10 jaar van hem af.
 

Bonehead

Well-known member
Ik mag toch hopen dat James een schadeclaim indient voor opgelopen imagoschade. Die zijwieltjes moeten ergens betaald van gaan worden?
 

zwammy

Well-known member
De nachtbus tussen Amsterdam en Haarlem reed vannacht pardoes vier circuspony's dood. De eigenaar van de M?rklinpaarden, Circus Renz, heeft een vermoeden hoe de beesten daar terecht kwamen. Volgens het circus hebben dierenrechtenactivisten de pony's waarschijnlijk vrijgelaten.

"Toen we in Hoogeveen stonden hebben ze onze kamelen uit de hekken gelaten", legde Sarina Renz uit aan RTV NH. "Toen waarschuwden ze ons, dat ze vaker dieren zouden bevrijden."

De inzittenden van de bus mankeerden niets maar de bus zelf moest worden weggevoerd. De politie onderzoekt de zaak nog en kan niet zeggen of de pony's inderdaad zijn vrijgelaten.

Dierenactivisten, dat ik ook ??n van het meest simpele volk. De pony's zullen het nu een stuk beter hebben dan bij Renz denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
Aha, de Efteling is het volgende zwaar racistische onderwerp dat met acties omver moet worden geworpen.

Heeft de groep die om de haverklap om racisme roept niet in de gaten dat dit begrip in rap tempo devalueert?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaan ze abonnementen op de Efteling nemen en bij de attracties protesteren of blijven ze voor de poort protesteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan