JMD
Well-known member
Haha, ik hoor die gemaakte zachte stem direct weer.
Same here....
Haha, ik hoor die gemaakte zachte stem direct weer.
Het grappige was wel dat de gasten allemaal vechtersbazen waren, maar geen enkele goede stoot in huis hadden.
Het blijkt dus maar weer dat de tegenstanders van de asielzoekers, asociaal tuig is.
Maar de doodsbedreiging van Dennis van Beek richting een regionale journalist wel: http://www.tubantia.nl/regio/ensche...otest-en-bedreigt-maker-met-de-dood-1.5401206
Natuurlijk staat het niet los van asielzoekers. De intolerantie ten opzichte van de asielzoekers is juist de aanleiding.Als ik dat stukje lees is deze man bedreigd omdat hij iemand belachelijk gemaakt heeft. Dat mag niet maar staat los van asielzoekers.
Natuurlijk staat het niet los van asielzoekers. De intolerantie ten opzichte van de asielzoekers is juist de aanleiding.
Onwetendheid en eventuele domheid.En wat is de aanleiding tot de intolerantie richting asielzoekers?
Wat een regentesk antwoord.Onwetendheid en eventuele domheid.
Wat een regentesk antwoord.
Hoe staat het tot dusver met de misstanden bij de asielzoekerscentra's ?
Onwetendheid en eventuele domheid.
Wow! Valt me tegen dat je niet in gaat op de problemen (of onderbuikgevoelens als je dat liever leest) in de samenleving.We doen al klote genoeg tegen de mensen die Nederland hebben opgebouwd na 1945 ten faveure van de goudzoekers die het beter krijgen maar dat is nog niet genoeg?
haha valt dat je tegen dat hij er niet op ingaat
Was vrij algemeen bekend dacht ik.
Ook de problemen vallen echt wel mee
We hebben inmiddels als land al zo'n slordige 1,5 miljard uitgegeven aan de opvang. Ik heb ooit wel eens geleerd dat je geld maar ??n keer kunt uitgeven dus dat geld kun je niet meer besteden aan de problemen van onze eigen bevolking.
Dat vind ik best wel een probleem eigenlijk.