Zal wel op een knopje gedrukt worden maar dat moet dan maar. Echt, voor dit kansloze volk ben ik oprecht van mening dat er geen plaats is in de maatschappij.
Kip en JFK in 1 avond geband.
Plop!
Je kunt ook te ver gaan.Vergeleken met die twee is Wilders het toonbeeld van nuance.
Waan bedankt maar weer voor de fraaie beelden. 1x in de paar jaar die wedstrijd terug kijken blijft leuk. De fraaie tackle op de zijlijn was overigens van mijn collega Rene Koershuis. Op zijn werk een hele rustige jongen.
Waan bedankt maar weer voor de fraaie beelden. 1x in de paar jaar die wedstrijd terug kijken blijft leuk. De fraaie tackle op de zijlijn was overigens van mijn collega Rene Koershuis. Op zijn werk een hele rustige jongen.
Ja, Stalin was ook een hele rustige jongen.
Helemaal mee eens ja.Zal wel op een knopje gedrukt worden maar dat moet dan maar. Echt, voor dit kansloze volk ben ik oprecht van mening dat er geen plaats is in de maatschappij.
Bij dit soort uitspraken moet ik altijd aan Jambers denken.Waan bedankt maar weer voor de fraaie beelden. 1x in de paar jaar die wedstrijd terug kijken blijft leuk. De fraaie tackle op de zijlijn was overigens van mijn collega Rene Koershuis. Op zijn werk een hele rustige jongen.
Bij dit soort uitspraken moet ik altijd aan Jambers denken.
"Overdag is Tom een doodnormale ambtenaar, maar 's nachts maakt hij het Antwerpse nachtleven onveilig als travistiet Lola.