Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
De ouderavond van de basisschool over het thema veiligwijs ( het normale lentekriebels) liet wel zien dat het goed gaat met de integratie. Misschien toch maar wat meer islamitische scholen opstarten
 

zwammy

Well-known member
Niet meer ingrijpen bij een snelwegblokkade omdat je prioriteiten ergens anders liggen. Wat een land is dit aan het worden zeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kennelijk hebben we dat stukje snelweg niet nodig. Ik heb het stukje snelweg nog niet gemist.
 

Mario

Well-known member
Schietincident in een leslokaal van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Een docent zou zwaar gewond zijn. De dader zou op de vlucht zijn.

 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ik hoop toch zo dat er geen kinderen bij zijn he. De dader is namelijk ook door het kinderziekenhuis gekomen.

Als er ook maar één kind bij is, mag deze dader van mij ter plekke worden gelyncht.
 

De Wolf

Well-known member
Ik hoop toch zo dat er geen kinderen bij zijn he. De dader is namelijk ook door het kinderziekenhuis gekomen.

Als er ook maar één kind bij is, mag deze dader van mij ter plekke worden gelyncht.
Voor mij maakt het geen verschil. Schieten in een ziekenhuis. Dan ben je gewoon extreem gestoord.
 
Bovenaan