Hij is vanaf zijn 15e aan de drugs, vooral soft trouwens. Maar dit had ik niet verwachtZo bijzonder verhaal, maar je vader was dus nog een keer gescheiden? Merkte je ook toen al iets aan je 'broer' dat hij dit zou kunnen of ellende met zijn moeder?
Ik woon daar nu tijdelijk:![]()
Gemeente Uithoorn haalt Nederlandse vlaggen weg uit openbare ruimte: ‘Inwoners geïntimideerd’
De gemeente Uithoorn is begonnen met het weghalen van Nederlandse vlaggen die in de openbare ruimte zijn opgehangen. Volgens de gemeente is dat niet toegestaan op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV).www.ad.nl
Jarenlang worden overal extra vlaggen opgehangen, van de EU, van Oekraïne, van Palestina, de regenboogvlag. Maar o wee als er eens Nederlandse vlaggen extra worden opgehangen... Dat wordt nog leuk volgend jaar met het WK ...![]()
Rustig begreep ik, waren er ook niet zo veel. Wel hebben naw een aantal van die demonstranten Timmermans op een terras lastiggevallen en niet zulke nette teksten uitgesproken (bij een gemiddelde Feyenoord-Ajax of andersom hoor je overigens ongeveer dezelfde spreekkoren). Dat wordt nu direct weer uitgevent door de hele PvdA/GL-top (en hun achterban) op twitter (die braaf allemaal een post plaatsen), toen Wilders van de week de campagne moest staken omdat die terroristische cel hem en De Wever op de korrel hadden (letterlijk) hoorde je hem niet...Hoe is de Nederlandse vlaggen demonstratie in Amsterdam verlopen?
Haha, je bent weer lekker op dreef.Rustig begreep ik, waren er ook niet zo veel. Wel hebben naw een aantal van die demonstranten Timmermans op een terras lastiggevallen en niet zulke nette teksten uitgesproken (bij een gemiddelde Feyenoord-Ajax of andersom hoor je overigens ongeveer dezelfde spreekkoren). Dat wordt nu direct weer uitgevent door de hele PvdA/GL-top (en hun achterban) op twitter (die braaf allemaal een post plaatsen), toen Wilders van de week de campagne moest staken omdat die terroristische cel hem en De Wever op de korrel hadden (letterlijk) hoorde je hem niet...
Ik word daar zo ontzettend moe van.Haha, je bent weer lekker op dreef.
Zo'n beetje iedereen heeft de dreiging mbt Wilders veroordeelt.
Ik word daar zo ontzettend moe van.
He Wim! Wat doe je tegenwoordig na het voetbal en de talkshows?
Hoe doet de nieuwe tramverbinding het?Ik woon daar nu tijdelijk:
Wel redelijk. Ik vind hem in de spits alleen zo druk in Amstelveen. Dan pak ik liever de bus naar Breukelen, om daar op de trein te stappen. Duurt ook even lang als de tram naar Amsterdam Zuid, 35 minuten.Hoe doet de nieuwe tramverbinding het?