Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member
Oud-burgemeester Koen Schuiling van
Groningen is veroordeeld tot een boete
van 250 euro voor schennis van de
eerbaarheid.Hij zou in maart vorig jaar
in de auto op de snelweg gemasturbeerd
hebben. De burgemeester ontkent dat.

Schuiling trad vorig jaar voortijdig af
als burgemeester omdat de pijp leeg zou zijn.

Mooie beeldspraak 😀

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
zwammy wist gisteren al dat het een Oekraïner was terwijl de politie vandaag nog in het duister tast omtrent zijn identiteit. Misschien kan zwammy even met de politie appen, weten die ook even wie het is en kunnen ze verder.

erka

Well-known member
En dat vind ik dus echt totaal irrelevant he, waar ie vandaan komt. Overigens, net zo weinig relevant, zijn vier van de vijf slachtoffers toeristen en die man die m gepakt heeft is ook een toerist.

Abubakari

Well-known member
En dat vind ik dus echt totaal irrelevant he, waar ie vandaan komt. Overigens, net zo weinig relevant, zijn vier van de vijf slachtoffers toeristen en die man die m gepakt heeft is ook een toerist.
Voor veel mensen heel belangrijk dat het geen Nederlander is maar een moslim of een asielzoeker. Zoals ze in de zaak van Marianne Vaatstra al zeiden, dit doen westerlingen niet.

zwammy

Well-known member
Nu doe je precies hetzelfde, maar het leuke is dat je het zelf niet snapt. De telegraaf zei dat het een Oekraïneer was, misschien moet je daar tegen gaan klagen. Voor mij maakt het niet uit of ie blank zwart of blauw is. Maar als het inderdaad een oekrainer is kon hij beter Russen neersteken dan een 80 jarige vrouw. Dat zei ik.

Abubakari

Well-known member
Nu doe je precies hetzelfde, maar het leuke is dat je het zelf niet snapt. De telegraaf zei dat het een Oekraïneer was, misschien moet je daar tegen gaan klagen. Voor mij maakt het niet uit of ie blank zwart of blauw is. Maar als het inderdaad een oekrainer is kon hij beter Russen neersteken dan een 80 jarige vrouw. Dat zei ik.
Ik doe niks precies hetzelfde. Ik zeg alleen maar dat jij gister al heel snel wist wie het gedaan heeft.

Dat het jou om het even is of de dader zwart wit of blauw is geloof ik niet.

maar het leuke is dat je het zelf niet snapt.
Gelukkig heb ik jou nog.😏

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ondertussen gaat het in Zwammyland zelf ook lekker. In Oosterhout al minimaal één dode door schietpartijen, mogelijk meer.

zwammy

Well-known member
Ik doe niks precies hetzelfde. Ik zeg alleen maar dat jij gister al heel snel wist wie het gedaan heeft.

Dat het jou om het even is of de dader zwart wit of blauw is geloof ik niet.

Gelukkig heb ik jou nog.😏
Nee, ik hoop echt dat het moslims zijn en dat er een burgeroorlog komt.daar geil ik op. Voor de rest zal het mij nog steeds m'n anus oxideren dus val allemaal maar lekker kapot 😘😘

zwammy

Well-known member
Ja, je maakt inderdaad altijd de indruk dat het je niks uitmaakt.😄
Nee, vind het altijd heel erg. Oh ja, Oosterhout. 2 moslims doodgeschoten. Ik ga even 2 minuten stilte houden en treuren. Omdat ik dit even erg vind als jou reactie op mijn berichten, laat me aan even treuren voor m'n broeders

Abubakari

Well-known member
Nee, vind het altijd heel erg. Oh ja, Oosterhout. 2 moslims doodgeschoten. Ik ga even 2 minuten stilte houden en treuren. Omdat ik dit even erg vind als jou reactie op mijn berichten, laat me aan even treuren voor m'n broeders
Ik zou bijna denken dat je je toch een beetje druk maakt.😄

Bovenaan