Fraai is dat. Dus vanaf nu voelen Spanjaarden zich gediscrimineerd.
Er zijn ook genoeg mensen die in Nederland geboren zijn, maar zich toch Marokkaan noemen en zelfs voor dat land gaan voetballen.Iemand die in Turkije geboren is een Spanjaard noemen.....
Er zijn ook genoeg mensen die in Nederland geboren zijn, maar zich toch Marokkaan noemen en zelfs voor dat land gaan voetballen.
Zijn de Pieten zwart dan is het discriminatie, zijn ze 'Spaans' dan is er de angst dat ze aanbeden worden. Ik snap dat niet.
Zijn de Pieten zwart dan is het discriminatie, zijn ze 'Spaans' dan is er de angst dat ze aanbeden worden. Ik snap dat niet.
Klopt. En dat die het aan de kaart stellen daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar het merendeel van de 'anti-zwarte-piet' mensen zijn gewoon blanke Nederlanders. Dat zijn mensen die overal racisme in zien, waardoor het 'echte' racisme totaal ondersneeuwt. Voor die 'meehuilers' heb ik minder begrip.Het zijn een kleine groep kleurlingen die er een probleem mee hebben en een aantal rot Marokkanen en Turken die hun eigen agenda op deze manier promoten.
Dat hele Me Too gedoe loopt gierend uit de hand. Mannen worden gewoon op straat zonder enig bewijs.
Altijd als vrouwen iets willen doen zonder de supervisie van een man, loopt het uit de klauwen.
Klopt. En dat die het aan de kaart stellen daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar het merendeel van de 'anti-zwarte-piet' mensen zijn gewoon blanke Nederlanders. Dat zijn mensen die overal racisme in zien, waardoor het 'echte' racisme totaal ondersneeuwt. Voor die 'meehuilers' heb ik minder begrip.
Dat hele Me Too gedoe loopt gierend uit de hand. Mannen worden gewoon op straat zonder enig bewijs.
Altijd als vrouwen iets willen doen zonder de supervisie van een man, loopt het uit de klauwen.