Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Fraai is dat. Dus vanaf nu voelen Spanjaarden zich gediscrimineerd.

Ja en de donkere medemens zit nog steeds met hun slavernij trauma. Daarnaast heeft de volbloed Nederlander nu last van het trauma van de 80 jarige oorlog. In die zin worden we nu allemaal enorm gekwetst. Behalve de Aziaten en de Moslims wellicht. Maar die laatste groep die voelen zich de rest van het jaar gelukkig al enorm gekwetst.
 

Mario

Well-known member
Dat soort figuren zijn er ook op uit op het hele Sinterklaasfeest af te schieten, maakt niet uit met welke aanpassing je komt.
 

Maasveld

Well-known member
Zijn de Pieten zwart dan is het discriminatie, zijn ze 'Spaans' dan is er de angst dat ze aanbeden worden. Ik snap dat niet.
 

De Wolf

Well-known member
Pieten horen gewoon zwart van het roet te wezen. Maar dan is het weer wachten op milieuactivisten.
 

JMD

Well-known member
Zijn de Pieten zwart dan is het discriminatie, zijn ze 'Spaans' dan is er de angst dat ze aanbeden worden. Ik snap dat niet.

En als uiteindelijk de pieten allemaal wit zijn dan beginnen dezelfde mensen weer te klagen dat er gediscrimineerd wordt omdat iedereen wit is...
 

Fenerium

Member
Zijn de Pieten zwart dan is het discriminatie, zijn ze 'Spaans' dan is er de angst dat ze aanbeden worden. Ik snap dat niet.

Het waren bevrijdde Moren die van Sint-Nicolaas (een Griek of een Romein) mee mochten op avontuur en het slavenleven vaarwel mochten zeggen. Geen negers, ook geen Spanjaarden. Historisch gezien zouden de Marokkanen er eigenlijk een probleem mee moeten hebben. Zolang de Zwarte Pieten niet met couche couche gaan strooien is het goed.
 

Fenerium

Member
Besef je wel dat dit luxeproblemen zijn, problemen die we zelf cre?ren om toch nog wat te doen (lees klagen) te hebben, elke dag een warme maaltijd met schoon drinkwater gaat namelijk vervelen.
 

vakx2.0

Banned
Who cares. Zijn enkel stadse discussies. In 95% van Nederland is en blijft de piet gewoon lekker zwart. Buiten de ring A10 doen we allemaal niet zo spastisch en zijn we een stuk nuchterder.

Goed doe je het toch nooit... zo blijkt maar weer eens nu zelfs 'Spaanse edelmannen' niet door de beugel lijken te kunnen.

Zal blij zijn als dit soort 'nieuws' niet meer als 'nieuws' wordt gebracht in kranten en DWDD's. Dan is het meteen klaar.
 

Fenerium

Member
Het zijn een kleine groep kleurlingen die er een probleem mee hebben en een aantal rot Marokkanen en Turken die hun eigen agenda op deze manier promoten. Voor de rest heeft niemand een probleem met Zwarte Piet.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Het zijn een kleine groep kleurlingen die er een probleem mee hebben en een aantal rot Marokkanen en Turken die hun eigen agenda op deze manier promoten.
Klopt. En dat die het aan de kaart stellen daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar het merendeel van de 'anti-zwarte-piet' mensen zijn gewoon blanke Nederlanders. Dat zijn mensen die overal racisme in zien, waardoor het 'echte' racisme totaal ondersneeuwt. Voor die 'meehuilers' heb ik minder begrip.
 

gevegt

Well-known member
Dat hele Me Too gedoe loopt gierend uit de hand. Mannen worden gewoon op straat zonder enig bewijs.
Altijd als vrouwen iets willen doen zonder de supervisie van een man, loopt het uit de klauwen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat hele Me Too gedoe loopt gierend uit de hand. Mannen worden gewoon op straat zonder enig bewijs.
Altijd als vrouwen iets willen doen zonder de supervisie van een man, loopt het uit de klauwen.

Iedere man met een gefrustreerde ex mag zich zorgen maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon even lekker via Facebook even je frustraties botvieren en kijken hoeveel schade er is.
 

Fenerium

Member
Klopt. En dat die het aan de kaart stellen daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar het merendeel van de 'anti-zwarte-piet' mensen zijn gewoon blanke Nederlanders. Dat zijn mensen die overal racisme in zien, waardoor het 'echte' racisme totaal ondersneeuwt. Voor die 'meehuilers' heb ik minder begrip.

Als bepaalde zwarten er geen problemen mee hebben wat steekt die blanke Nederlanders dan? het is volgens mij hip om jezelf als extreem links te profileren.
 

Fenerium

Member
Ik word hier een beetje moe van, Sylvana en Quincy op televisie hun slachtofferpositie laten ventileren maar de honderden, misschien wel duizenden zwarten die er geen problemen mee hebben niet eens de kans geven voor een tegengeluid.
 

Fenerium

Member
Dat hele Me Too gedoe loopt gierend uit de hand. Mannen worden gewoon op straat zonder enig bewijs.
Altijd als vrouwen iets willen doen zonder de supervisie van een man, loopt het uit de klauwen.

Mannen die vliegen elkaar nu ook aan hoor. Ik geloof geen ene reet van wat die Jelle Brandt allemaal de wereld in helpt.

Als je oud en wijs genoeg bent om te borrelen en uiteindelijk mee te gaan naar een hotelkamer dan moet je achteraf niet janken dat je Gijsie gedwongen moest pijpen. Als je gedrogeerd bent en je bent in staat om te pijpen dan kan je ook bijten of van je af duwen.
 
Bovenaan