Binnenlands nieuws

Batigoal

Well-known member
Wat een dieptriest gegeven dat het moet. Snap wel dat docenten er voor kiezen om sommige onderwerpen niet meer te behandelen. Het is slechts je werk en dan is het niet waard om een mes in je buik te krijgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Diep en dieptriest weer. Ik ben er zo klaar mee dat verschil van mening moet leiden tot geweld, uitsluiting, bedreiging, haat en al meer van dat soort achterlijke dingen.
 

gevegt

Well-known member
Diep en dieptriest weer. Ik ben er zo klaar mee dat verschil van mening moet leiden tot geweld, uitsluiting, bedreiging, haat en al meer van dat soort achterlijke dingen.
Als je leest waar het omgaat, slaat het ook nog eens werkelijk nergens op.
Leve social media!
 

zwammy

Well-known member
Ach, in Congo was de camera ook nog gestolen. Is er al een roze rondje trending op Twitter of was er toevallig ook getoeterd naar een NOS bus?
 

zwammy

Well-known member
Geen, had vrij voor de verkiezingsnacht. Maar aangezien de zorg gewoon doorgaat was dat vrij ook maar synoniem voor weinig slaap en door. Maar ook nog niet zo'n ramp, nu krijgen we gewoon 4 jaar GL beleid van Amsterdam in Amerika, daar kan ik ook wel van genieten 👍
 

SanMark.

Well-known member
Je zag het toen ook al met Dennis Schouten, daar stond op teletekst zelfs een reden op waarom hij lastig was gevallen.

Maar goed een omroep stichting die verkrachte vrouwen, omschrijft als ongewild zwanger worden , is nooit meer serieus te nemen zonder dat daar veel personele veranderingen zijn doorgevoerd.
 
Bovenaan