Binnenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
Een paar weken terug was de moeder van "Frenky' toch al gegijzeld ? Er zit nog wel wat oud zeer in die bende.
 

ALenstra

Well-known member
De bende van Venlo. Dit was toch een van de meest moorddadige bendes die er ooit in Nederland rondliepen.
 

Maasveld

Well-known member
Zag het zojuist inderdaad. Er hadden vandaag veel mensen een vrije dag in Blerick.
Een paar weken terug was de moeder van "Frenky' toch al gegijzeld ? Er zit nog wel wat oud zeer in die bende.
Of het daadwerkelijk om een gijzeling ging is (nog) niet zeker.

Benieuwd waar dit toe gaat leiden. Het is allemaal (overige schietpartijen, mogelijke gijzeling) net wat te toevallig om het allemaal los van elkaar te zien.
 

zwammy

Well-known member
Haha politiek en ingrijpen 🤣. Gewoon lekker wegkijken, het zijn maar een paar wijken. Verder gaat alles prima met de multiculturele samenleving :duim:
 

Miramar

Well-known member
Al die getinte jongens zijn lieve, zachte moederskindjes. Behalve als mama ff de andere kant op kijkt.
 

Fenerium

Member
Dealers die elkaar afschieten, ideaal. Lekker laten lopen dan pak je gewoon de laatste op die overblijft.
 

Maasveld

Well-known member
Dealers die elkaar afschieten, ideaal. Lekker laten lopen dan pak je gewoon de laatste op die overblijft.
Kan ik me wel enigszins in vinden, maar het lijkt me ook niet heel wenselijk als ze na het afknallen met een pistool op zak via een kinderdagverblijf gaan vluchten.
 
Bovenaan