Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding

Dit college is echt een schande. Die pissen echt een hoop geld weg met hun hobby?s. Ondertussen schalen ze het onderhoudsniveau van de stad naar beneden bij. De buitenwijken krijgen de beloofde opfrissing niet. Dit college is er echt voor een zeer select clubje. Best regelmatig staat de toch vrij diverse oppositie met een Bij1, Denk, VVD en FvD zij aan zij tegenover het college.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Ach in Oud Zuid heb je er relatief weinig last van. Al ga ik waarschijnlijk wel snel een auto kopen voordat ze beslissen geen nieuwe parkeergunningen te verstrekken. Maar het hebben van een auto is sowieso wel prettig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Utrecht schijnt loos alarm te zijn.

Schiphol is mogelijk een oefening van de marechaussee. Was aangekondigd dat ze deze maand op random plaatsen gaan oefenen met terroristische aanslagen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Marechaussee meldt dat de passagiers en crew veilig van boord zijn gehaald. Onderzoek loopt nog.
 

erka

Well-known member
Dit soort berichten bedoel ik he...

"Een woordvoerder van Luchtverkeersleiding Schiphol meldt aan NU.nl dat er momenteel maar op ??n baan geland wordt. Voor de vertrekkende vluchten zijn twee banen beschikbaar, volgens een aangepaste planning."

Op Schiphol is ALTIJD 1 baan landen en 2 banen stijgen, of 2 landen en 1 stijgen.
 

gevegt

Well-known member
Ik hoor nu de procedure in een vliegtuig om zo'n bericht uit te laten gaan.
Het kan dus nooit een vergissing zijn.
 
Bovenaan