Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
Is dat zo? Niet gelezen.

https://www.ad.nl/rotterdam/burgeme...er-vuur-na-nazi-bericht-op-facebook~a5fce2e9/

Voor de rest natuurlijk een kansloze actie die demonstratie en deze post. Prima om tegen Baudet op te komen als ie dubieuze dingen die voor meerdere interpretaties vatbaar zijn roept. Echter doe dat op een normale manier zonder op te roepen tot moord of te verwijzen naar de Nazi's. Weerleg zijn punten inhoudelijk. Als ie echt zoveel onzin roept, moet dat niet heel moeilijk te weerleggen zijn.

Laten we nu die idioten vervolgen.
Doen we niet. Niemand weet zogenaamd wie ze zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=XP6YYyJjWsg

Dit stond woensdag op de lijst van D66.
 

JMD

Well-known member
Voor de rest natuurlijk een kansloze actie die demonstratie en deze post. Prima om tegen Baudet op te komen als ie dubieuze dingen die voor meerdere interpretaties vatbaar zijn roept. Echter doe dat op een normale manier zonder op te roepen tot moord of te verwijzen naar de Nazi's. Weerleg zijn punten inhoudelijk. Als ie echt zoveel onzin roept, moet dat niet heel moeilijk te weerleggen zijn.
Precies. En ik vraag me ook af mensen die FVD-stemmers facistisch noemen nou serieus denken dat ze op die manier mensen weg van de FVD gaan krijgen...

Serieus??
 

zwammy

Well-known member
Ach, zolang hij niet de vraag stelt of we meer of minder Baudet willen en Bruls langs alle theehuizen banjert om voorgedrukte aangiftes in te vullen heeft hij/ zij/ het weinig te vrezen.
 

SanMark.

Well-known member
De politiek heeft zich alweer uitgesproken dat dit echt niet kan.

Ik zou dat ook graag willen zien van de terroristenclub van Groen Links.
 

erka

Well-known member
Het blijft fascinerend hoe sommige linkse groeperingen/individuen reageren na een verkiezingsuitslag. LPF, Wilders, Baudet: niks van geleerd. Sufknulletje Jetten ook met zijn direct uitsluiten (zelf dik verloren...)
 

Maasveld

Well-known member
https://www.ad.nl/rotterdam/burgeme...er-vuur-na-nazi-bericht-op-facebook~a5fce2e9/

Voor de rest natuurlijk een kansloze actie die demonstratie en deze post. Prima om tegen Baudet op te komen als ie dubieuze dingen die voor meerdere interpretaties vatbaar zijn roept. Echter doe dat op een normale manier zonder op te roepen tot moord of te verwijzen naar de Nazi's. Weerleg zijn punten inhoudelijk. Als ie echt zoveel onzin roept, moet dat niet heel moeilijk te weerleggen zijn.

Hmm, hij kan beter wat studieboeken over de Nederlandse taal gaan lezen.


Ow, het is een man.

Wat zijn de Prosjin Staten eigenlijk?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou er nog iemand op zo?n koekwaus stemmen behalve zijn ouders? Die is echt niet goed. Hoezo zet je die op je lijst?
 

Mario

Well-known member
Stoer om iets te roepen en daarbij je gezicht te verbergen. Wat een heldin zeg ...

Er zal denk ik verder weinig mee gebeuren. Het OM vind de uitspraak "Volkert waar ben je" ook niet per definitie strafbaar.
 

JMD

Well-known member
Stoer om iets te roepen en daarbij je gezicht te verbergen. Wat een heldin zeg ...

Er zal denk ik verder weinig mee gebeuren. Het OM vind de uitspraak "Volkert waar ben je" ook niet per definitie strafbaar.
Snap ook wel dat dit lastig op te sporen is (ze hield niet voor niks een sjaal voor haar mond en een zonnebril op).
Alleen: stel dat iemand op dezelfde plek had staan roepen 'als een moslim dood wil hebben zeg dan paf', dan had diezelfde vrouw naw moord en brand geschreeuwd (en ruimte gehad in alle talkshows om te vertellen wat voor racistisch land we zijn).
En wat het OM dan gedaan had daar durf ik helemaal niet aan te denken.
 

Batigoal

Well-known member
Snap ook wel dat dit lastig op te sporen is (ze hield niet voor niks een sjaal voor haar mond en een zonnebril op).
Alleen: stel dat iemand op dezelfde plek had staan roepen 'als een moslim dood wil hebben zeg dan paf', dan had diezelfde vrouw naw moord en brand geschreeuwd (en ruimte gehad in alle talkshows om te vertellen wat voor racistisch land we zijn).
En wat het OM dan gedaan had daar durf ik helemaal niet aan te denken.

Je moet je niet zo druk maken om wat iedere labiel te roepen heeft.

En het OM komt ook niet in actie iedere keer als er een Pegida-aanhanger iets roept, dus dat laatste zal wel loslopen.
 
Bovenaan