Binnenlands nieuws

Atreides

Well-known member
Ze zouden gewoon per wet moeten vaststellen dat als de rechter een persoonlijkheidsonderzoek wil dit verplicht is (dus niet meer 'vrijwillig').

Zou een hoop geneuzel bij die mogelijke TBS-ers en ook in dit geval schelen.
 

SuikerBrood

Well-known member
En de broer en vader die in de gaten worden gehouden wegens salafistische banden, is dat framing?

Geen idee. Is dat niet feitelijke informatie dan? Vind het een beetje vermoeiend dat overal een kwade gedachte achter zou moeten zitten. Veel journalisten rapporteren gewoon wat ze kunnen. Dat zag je ook wel aan die interviews met kinderen bij scholen enzo. Die honger naar nieuws is dan groot.

Vind ik niet framing.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben trouwens wel voor de doodstraf voor zulke debielen, terroristen , en landverraders.

En ook maar gelijk alle dubbele paspoorten afschaffen als je ambtenaar bent.
 

zwammy

Well-known member
Sowieso dat je een land kan besturen terwijl je trouw beloofd aan een ander land.

Een beetje zoals scheidsrechter en voorzitter tegelijk zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Omdat jij vaak de linksdraaiendeyoghurtknuffelhippie bent

:D

Ik probeer altijd genuanceerd naar de wereld te kijken en ben inderdaad meer links dan rechts geori?nteerd. Maar als het om zaken als terreur gaat, waarbij een figuur moedwillig besluit om onschuldige mensen van het leven te beroven en ik weet niet hoeveel andere mensen angst aan te jagen dan ben ik even niet meer genuanceerd. Die mensen mogen van mij branden in de hel. Hetzelfde geldt trouwens voor serieverkrachters.
 

Maasveld

Well-known member
:D

Ik probeer altijd genuanceerd naar de wereld te kijken en ben inderdaad meer links dan rechts geori?nteerd. Maar als het om zaken als terreur gaat, waarbij een figuur moedwillig besluit om onschuldige mensen van het leven te beroven en ik weet niet hoeveel andere mensen angst aan te jagen dan ben ik even niet meer genuanceerd. Die mensen mogen van mij branden in de hel. Hetzelfde geldt trouwens voor serieverkrachters.

Dit riekt toch wel heel erg naar een doodverwensing. Mods!!!
 
Bovenaan