Binnenlands nieuws

Unregistere

Well-known member
Ze zijn wel lekker creatief en licht hitsig allemaal, die stakende pubers:

Dyy1zSrXcAE_z7u.jpg


Dyz8zWKXcAAHfvE.jpg:large


Dya5hVXXgAss8io.jpg


Dyz7oAJWsAAfC8N.jpg:large
 

JMD

Well-known member
Ach, er zijn er genoeg die weleens een dagje snipperen om met vrienden rond te hangen in de stad (wat we uiteraard allemaal weleens gedaan hebben).
Ehh, nee. Dat laatste heb ik nooit gedaan. Wel vrijgenomen in 1998 om Gianni Romme goud op de 10 km te zien winnen... :p
Gewoon ziekgemeld. Maar goed, ik was al 18, zat in mijn examenjaar en stond er goed voor.
 

JMD

Well-known member
Mijn school stond klimaatspijbelen toe, mits een door ouders ondertekend briefje werd ingeleverd.
Vond ik een goede beslissing. Het was lekker rustig in mijn 4Havo, miste 11 van de 29 leerlingen... :) 1 van de leerlingen die achter bleven wilde ook, maar zijn vader zei de one-liner: 'staken is voor arbeiders'. Dan heb je meteen een idee aan wat voor kinderen ik lesgeef....

Alleen ben ik wel bang voor wat er gaat gebeuren als bv de PVV een anti-immigratiebetoging gaat houden op een werkdag. Staan scholen dan ook toe dat leerlingen daar naar toe gaan?
Er is immers nu wel een precedent geschapen.
Wat dat betreft was de rector van het Vossius in Amsterdam afgelopen week goudeerlijk (maar wel hypocriet) toen hij aangaf protesteren tegen immigratie niet toe te staan (maar wel de lln te laten demonsteren voor een beter klimaat).
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan