Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Voor- en naschoolse opvang is voor kinderen vanaf 4 jaar.

KDV en voor- en naschoolseopvang is vaak gecombineerd. Ik heb begrepen dat bij mijn oudste zus er ook een voor- en naschoolseopvang in de school zelf is, maar dat andere bedrijven die kinderen ook komen ophalen. Ouders hebben goede ervaringen met die bedrijven vanuit de tijd dat ze nog niet naar school gingen en blijven dan graag bij die bedrijven de diensten afnemen.

Maar goed, zowel voor jou als voor mij is dit een beetje een ver van ons bed gebeuren. Al zou ik informatie kunnen inwinnen gezien mijn neefjes en nichtjes en mijn zussen zowel werkzaam zijn in die branche als klant.
 

gevegt

Well-known member
Kinderen onder de vier gaan niet naar school. Dat ze de opvang in het zelfde gebouw combineren zo misschien best kunnen , maar kinderen die niet zelfstandig in zo'n Stint kunnen zitten worden er ook niet in vervoert.
 

Atreides

Well-known member
'Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen,' aldus een prediker in de As Soennah moskee. Het OM onderzoekt of er sprake is van een strafbaar feit. Volgens prediker Umair Bantvawala is er geen sprake van wetsovertreding in het programma 'de nieuwe maan'.

Dusss. Roept u maar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

De prediker van een flatgebouw gooien is niet verplicht, maar wel aanbevolen.
 

Joost

Well-known member
Grof gezegd is het eigenlijk een door de fabrikant opgevoerd voertuig omdat er een sterkere motor is in gezet zonder toestemming van de instanties. Daarnaast blijken er meer problemen met remmen te zijn geweest. Dan is het een logisch besluit.

Ik blijf het merkwaardig vinden dat er nooit eerder klachten geweest zijn over de Stint.
 

Atreides

Well-known member
Niet meer dat terecht dat dit soort partners mogen helpen de integratie, openbare orde en veiligheid te bevorderen toch?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik blijf het merkwaardig vinden dat er nooit eerder klachten geweest zijn over de Stint.

De registratie is vooral een probleem. In Amsterdam las ik deze week over drie incidenten. Verder begrijp ik niet waarom je met een omgebouwde palletwagen aan het verkeer mag deelnemen. Ik ben blij dat ik nu niet meer die Stints van PostNL tegen hoef te komen.
 

Hankie

Well-known member
Bij mij in de wijk dachten ze de op de laatste dag eens testen wat dat ding kan. Proppen er meer als 10 kinderen in en gaan.
 
Bovenaan