Binnenlands nieuws

gevegt

Well-known member
De problemen waren niet uitzonderlijk en zijn naar tevredenheid opgelost. Geen dingen erbij halen, die geen betrekking op de veiligheid hebben.
Toch vind ik het vreemd dat er niet is gekeken naar de plaatsing van de veiligheidshendels. Nou ja vreemd, het RDW kijkt er niet na als ik het zo heb gelezen in het goedkeuringsrapport.
 

JMD

Well-known member
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...er-betrokken-bij-fataal-ongeluk-a44-was-onder

Reed gisteravond op de A4 richting Den Haag bij Burgerveen en zag een hoop zwaailichten en sirenes op de A44. Even later hoorde ik op de radio dit nieuwsbericht, en dat 1 bestuurder gevlucht was na dat ongeluk. Ik kon toen wel raden waarom, dat bleek ook zo te zijn. En het was nog erger dan gedacht: niet alleen alcohol in het spel, maar ook coca?ne, amfetamine en methamfetamine (whatever that may be)... Echt, zo'n man voorlopig maar achter slot en grendel, en nooit meer een rijbewijs laten hebben.
 

gevegt

Well-known member
Als er iemand van de brommerclub trouwde reden wij er ook achteraan met een mannetje of 200. Nooit ergens last van gehad. Sterker nog, de politie in Bochum heeft ooit hat ander verkeer voor hun eigen veiligheid tegengehouden.
 

Pascallovic

Well-known member
Als er iemand van de brommerclub trouwde reden wij er ook achteraan met een mannetje of 200. Nooit ergens last van gehad. Sterker nog, de politie in Bochum heeft ooit hat ander verkeer voor hun eigen veiligheid tegengehouden.

Leuk maar Bochum is hier offtopic.
 

JMD

Well-known member
Rechtzaak is begonnen tegen de snelwegblokkeerders, maar ligt inmiddels stil. De rechter is onwel geworden.
 

zwammy

Well-known member
"Uitkeringsinstantie UWV betaalt werkloosheidsuitkeringen aan werknemers zonder te controleren of ze zijn ontslagen. Volgens bronnen van Nieuwsuur leidt dat tot grootschalige fraude, met name onder arbeidsmigranten. De uitkeringsinstantie zou al jaren op de hoogte zijn van de problemen."

Het word toch echt eens tijd voor de nee schuddende smiley hier.
 
Bovenaan