Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Ze konden maar over een periode van zeven weken hun uitspraak baseren. Dan vind ik die drie jaar niet onlogisch. Een bewijslast probleem. Uiteraard zie ik ze ook liever tot in den eeuwigheid vastzitten, maar zo werkt het niet.
 

JMD

Well-known member
Ze konden maar over een periode van zeven weken hun uitspraak baseren. Dan vind ik die drie jaar niet onlogisch. Een bewijslast probleem. Uiteraard zie ik ze ook liever tot in den eeuwigheid vastzitten, maar zo werkt het niet.
Ik vind eerlijk gezegd zo'n appje van die vrouw aan haar man (of andersom) van: 'dan doe je sokken in zijn mond en dan gooi je die kist in de rivier' al genoeg voor minstens 10 jaar... Hoe haal je het in je hoofd als ouder zijnde...
 

Pascallovic

Well-known member
Ze konden maar over een periode van zeven weken hun uitspraak baseren. Dan vind ik die drie jaar niet onlogisch. Een bewijslast probleem. Uiteraard zie ik ze ook liever tot in den eeuwigheid vastzitten, maar zo werkt het niet.
Ze worden nu voor de 2e keer veroordeeld voor de mishandeling van 1 van hun kinderen. Weliswaar was de eerste keer in Duitsland, maar het staat wel gewoon op je strafblad. Dan vind ik nu slechts een half jaartje hoger niet hoog voor recidivisten. De een heeft de eerste straf nog niet eens uitgezeten.
 

Atreides

Well-known member
Ze worden nu voor de 2e keer veroordeeld voor de mishandeling van 1 van hun kinderen. Weliswaar was de eerste keer in Duitsland, maar het staat wel gewoon op je strafblad. Dan vind ik nu slechts een half jaartje hoger niet hoog voor recidivisten. De een heeft de eerste straf nog niet eens uitgezeten.

Je vraagt je af waarom ze dit soort gasten niet gewoon toen al uit de ouderlijke macht hebben gezet van de aanwezige en ooit aanwezige kindertjes.
 

erka

Well-known member
Een hoop ouders met een verstandelijke beperking zouden stukken betere ouders zijn dan deze achterlijke criminelen.
 

Atreides

Well-known member
Hoe kun je Erdogan nou weer beledigen? Overal waar je die man voor uitmaakt is uiteindelijk een compliment.

Ik moet zeggen, deze Limbo heeft wel zijn best gedaan:
'Erdogan is Hitler': Sittardenaar voor rechter
Alexander Dekkers
Geplaatst opdinsdag 14 augustus 2018 - 14:21

Een man uit Sittard (64) staat in Den Haag terecht voor het beledigen van de Turkse president Erdogan.

De man stuurde verschillende beledigende mails naar de Turkse ambassade in Den Haag. Hij vergeleek de Turkse president onder meer met Hitler. De verdachte stuurde de mails in 2016 met titels als 'Fuck Erdogan'.

Idioot
In de mailtjes schreef hij onder meer: "Erdogan moet zo nodig de hele wereld gijzelen met zijn verderfelijke idee?n. Meer dan zeventig jaar geleden ging eenzelfde dictator exact dezelfde fout in. Ik betreur het Turkse volk met deze idioot, jullie verdienen niet beter."

Hakenkruis
Ook schreef hij: "Erdogan, you fucking goat fucker, burn in hell." Als bijlage had de verdachte een foto meegestuurd met de afbeeldingen van Hitler en Erdogan erop. Tussen beide personen stond een hakenkruis met de daarbij de tekst: 'There's no difference'. Op het colbert van Erdogan stond een hakenkruis afgebeeld.

Geen reactie
Advocaat Raimon Maessen van de Sittardenaar wil nog niet reageren op de zaak: "Het is op dit moment niet in het belang van mijn cli?nt om te reageren." De man wordt verdacht van belediging, het beledigen van een ambtenaar en het beledigen van een bevriend staatshoofd.

Het Openbaar Ministerie in Den Haag bevestigt dat de rechtszaak tegen de Sittardenaar wordt voorbereid, maar wil verder niks kwijt. Vrijdag komt de zaak voor de rechter in Den Haag.

Cartoon
Het is niet voor het eerst dat de Turkse president zich tegen de haren ingestreken voelt door een Limburger. Eind vorig jaar kreeg de Maastrichtse cartoonist Ruben L. Oppenheimer van Twitter te horen dat hij op gezag van een Turkse rechtbank een tweet met een cartoon van Erdogan moest verwijderen.
https://www.1limburg.nl/erdogan-hitler-sittardenaar-voor-rechter
 
Bovenaan