De Groene Scout
Well-known member
Oh, zijn we al begonnen.
En staan we al bovenaan in het medailleklassement?
Dat zeker. Maar waar 2008 luidruchtig was, was dit veel meer ingetogen. En dat heeft weinig met corona te maken, wel natuurlijk dat je niet zomaar 10.000 m/v mee kan laten doen aan de openingsceremonie. In 2008 had dat openingsnummer alleen al 2008 drummers, vandaag deden er 3000 mensen mee aan de openingsceremonie.De wereld ziet er inmiddels ook wat anders uit.
Jazeker. Ex aequo, dat wel. Morgen 2 kansen op medailles, dames 3000m schaatsen en de mixed relay bij de shorttrack.Oh, zijn we al begonnen.
En hoe...Johaug pakt eindelijk haar eerste individuele goud op de OS.
Zal de keuze van Eurosport zijnHoorde ik het gisteren nou goed dat ijshockey niet wordt uitgezonden op televisie?
Zal de keuze van Eurosport zijn
Jep. Discovery/Eurosport heeft de rechten op de Spelen. Zij hebben de EBU (NOS/Sporza/BBC enz) een sublicentie verstrekt maar mogen 2 sporten voor zichzelf houden. IJshockey is daar 1 van.Hoorde ik het gisteren nou goed dat ijshockey niet wordt uitgezonden op televisie?
Ik krijg al last van mijn knieën als ik ernaar kijk.Elke Olympische Spelen vraag ik me weer af hoe men op het idee voor mogulskiën is gekomen..
Ja, inderdaad.Ik krijg al last van mijn knieën als ik ernaar kijk.