Mario
Well-known member
Geef ze gewoon een proefwerk.Als de scholen dicht zijn gaan we online lesgeven... Dan geef ik nog steeds les.
Geef ze gewoon een proefwerk.Als de scholen dicht zijn gaan we online lesgeven... Dan geef ik nog steeds les.
Dan wordt het nog lastiger kijken, want dan moet ik ze goed in d egaten houden...Geef ze gewoon een proefwerk.
Laat je leerlingen gewoon op basis van statistische gegevens de winnaars van wedstrijden die je wil zien voorspellen.Dan wordt het nog lastiger kijken, want dan moet ik ze goed in d egaten houden...
Zo even aangepast.Als de scholen dicht zijn gaan we online lesgeven... Dan 'geef ik nog steeds les'.
In dit geval heb je idd helemaal gelijk. Online lesgeven is een surrogaat voor lesgeven in de klas...Zo even aangepast.
Sommigen zullen het jammer vinden dat ze nu PvdH niet kunnen affikken daardoor...Het rommelt weer eens binnen Team NL 🤔
Oostenrijkse....Ai, de half-Nederlandse skispringster Marita Kramer heeft corona en kan niet uitkomen op de Spelen.
Juist.Oostenrijkse....
Ja, en zo totaal anders dan 14 jaar terug.En nu dus officieel. Wederom mooie opening in Beijing.
De wereld ziet er inmiddels ook wat anders uit.Ja, en zo totaal anders dan 14 jaar terug.