Wat heeft dat met basketbal te maken?
Die naam ging een jaar of tien geleden rond.
Wat heeft dat met basketbal te maken?
Worthy de Jong, ik heb echt het idee dat ik die naam 10 jaar geleden al hoorde.
Worthy de Jong speelt nu 5 jaar in de Eredivisie, als je het echt wil weten.
Misschien is hij wel not worthy voor het buitenland
Het lijkt net het voetbal dan. Wordt echt tijd voor een topsportklimaat in Nederland.Yep, dat zou heel goed kunnen. Dit toernooi bij vlagen goed maar doet ook best vaak onbegrijpelijke dingen. Daarom zeg ik, probeer in andere competitie te komen, want in Nederland wordt ie niet beter. Al is het 2e klasse in Spanje, Itali? of Duitsland. De handballers doen het ook allemaal en die worden er echt wel beter van.
De krant was te klein hier door de overwinning van Spanje op Frankrijk. Leuk dat team kon wel een opkikkertje gebruiken, die zaten zo?n beetje in dezelfde flow als het Nederlands voetbal elftal. Alleen konden zij het wel ombuigen.
Olympische spelen zijn nu ook wel zeker voor Spanje denk ik?
Aan het einde van het seizoen toch.
Jaja, 1-18 dit seizoen. Philadelphia sportsteams zijn nu 2-0 in December, een flinke verbetering tov november.De 76'ers (0-19) wonnen na 28 nederlagen op rij weer eens, de Lakers werden verslagen. De Lakers stonden op 2-14 vooraf, dus die zijn ook weer slecht bezig.
DeAndre Jordan evenaarde namens de Clippers een NBA record, door 22 vrije worpen in ??n wedstrijd te missen.