Basketbal

erka

Well-known member
Misschien is hij wel not worthy voor het buitenland

Yep, dat zou heel goed kunnen. Dit toernooi bij vlagen goed maar doet ook best vaak onbegrijpelijke dingen. Daarom zeg ik, probeer in andere competitie te komen, want in Nederland wordt ie niet beter. Al is het 2e klasse in Spanje, Itali? of Duitsland. De handballers doen het ook allemaal en die worden er echt wel beter van.
 

Hankie

Well-known member
Yep, dat zou heel goed kunnen. Dit toernooi bij vlagen goed maar doet ook best vaak onbegrijpelijke dingen. Daarom zeg ik, probeer in andere competitie te komen, want in Nederland wordt ie niet beter. Al is het 2e klasse in Spanje, Itali? of Duitsland. De handballers doen het ook allemaal en die worden er echt wel beter van.
Het lijkt net het voetbal dan. Wordt echt tijd voor een topsportklimaat in Nederland.
 

erka

Well-known member
Frankrijk stond de hele tijd 10 punten voor, maar uiteindelijk wint Spanje in de OT met 80-75, dankzij een fantastische Gasol en een falende Tony Parker bij Frankrijk.
 

SanMark.

Well-known member
Griekenland is bij de laatste 8 uitgeschakeld, de rest van de poule van Nederland heeft zelfs dat niet gehaald.
 

erka

Well-known member
En Litouwen haalt de finale, terwijl ze in de poule nog verloren van Belgi?.

Spanje-Litouwen dus. Litouwen voor de 2e keer op rij in de finale, vorige keer verloren ze van Frankrijk, dat nu dus in de halve finale door Spanje werd geklopt.
 

Ska P 187

Well-known member
De krant was te klein hier door de overwinning van Spanje op Frankrijk. Leuk dat team kon wel een opkikkertje gebruiken, die zaten zo?n beetje in dezelfde flow als het Nederlands voetbal elftal. Alleen konden zij het wel ombuigen.
Olympische spelen zijn nu ook wel zeker voor Spanje denk ik?
 

erka

Well-known member
De krant was te klein hier door de overwinning van Spanje op Frankrijk. Leuk dat team kon wel een opkikkertje gebruiken, die zaten zo?n beetje in dezelfde flow als het Nederlands voetbal elftal. Alleen konden zij het wel ombuigen.
Olympische spelen zijn nu ook wel zeker voor Spanje denk ik?

Ja, Spanje en Litouwen zijn nu zeker van OS.
 

erka

Well-known member
Vanavond naar Donar tegen het Hongaarse K?rmend geweest voor de Europacup. 78-71 gewonnen, jeuj. Volgende wedstrijd is tegen Lyon. Dat wordt een beste afstraffing. En dan tegen Mons uit Belgi?, ook weinig kans.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De 76'ers (0-19) wonnen na 28 nederlagen op rij weer eens, de Lakers werden verslagen. De Lakers stonden op 2-14 vooraf, dus die zijn ook weer slecht bezig.

DeAndre Jordan evenaarde namens de Clippers een NBA record, door 22 vrije worpen in ??n wedstrijd te missen.
 
G

Gast

Guest
De 76'ers (0-19) wonnen na 28 nederlagen op rij weer eens, de Lakers werden verslagen. De Lakers stonden op 2-14 vooraf, dus die zijn ook weer slecht bezig.

DeAndre Jordan evenaarde namens de Clippers een NBA record, door 22 vrije worpen in ??n wedstrijd te missen.
Jaja, 1-18 dit seizoen. Philadelphia sportsteams zijn nu 2-0 in December, een flinke verbetering tov november.
 
Bovenaan