Basketbal

SanMark.

Well-known member
Alweer een wedstrijd? Dat zijn ook geen mietjes.

Dat bedacht ik mij ook al tijdens de wedstrijd. Want basketbal is toch wel een fysieke sport op een harde ondervloer waar veel gesprongen word. Lijkt me dat het nog wel wat van het lichaam vergt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gisteren verloor het Nederlands team nipt van Sloveni?. En nu gaan ze weer spelen, tegen Kroati?. Die zijn normaal gesproken ook te goed, begreep ik.

Ik vind Kloof trouwens echt een ultieme baas.
 

de waan

Well-known member
Volgens Mart Smeets op de radio vanmiddag alsof De Graafschap tegen Real Madrid speelt.

Nou, hup De Graafschap dan maar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
12-10 voor en de eerste time-out. Nederland doet het voorlopig echt heel erg goed. Ik ben onder de indruk. En Mart ook.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Basketbal kijken met Mart is sowieso al leuk, maar als Nederland dan zo speelt. Prachtig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
18-14 na het eerste kwart. Jammer dat ze op het einde een paar ballen miste, want het verschil was op een gegeven moment 8. Maar echt goed hoor, voorlopig! Met name Kloof en Nicolas de Jong bewijzen weer dat ze prima mee kunnen op dit niveau.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
34-22 is voor de Kroatische coach het signaal om weer een time-out aan te vragen. Het gaat echt heel lekker!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Kroaten komen nu wel terug. Is op zich ook wel logisch ook natuurlijk. Mart legt het goed uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind die Smulders irritant sloom.

Dat is ??n van de minste aan onze kant ja.

Nederland is te gehaast aan het spelen. In het begin van de wedstrijd kozen ze voor het geduld en de 'zekere' schoten. Nu schieten ze veel te snel en te slordig. Zonde hoor.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat komt natuurlijk ook omdat de Kroaten nu korter dekken. Ze dwingen Nederland eerder tot keuzes. Daarbij denk ik dat ze ook gewoon moe worden, waardoor er sneller foute keuzes gemaakt worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Bogdanovic mag dan wel de vedette zijn, hij is heel erg irritant. Hij mag een voorbeeld nemen aan zijn landgenoot Tomic, die ik minstens net zo goed vind maar ook veel relaxter is.
 

erka

Well-known member
Fantastische wedstrijd van Oranje. Ga er maar aan staan, die Kroaten spelen allemaal NBA of Euroleague. Schaftenaar was echt goed. Toch weet je uiteindelijk wel dat je verliest.

Tegen Griekenland nog, maar dat is de allersterkste ploeg. Zo jammer dat Nederland van Macedoni? verloren heeft.
 
Bovenaan