Basketbal

erka

Well-known member
36-26! Mart Smeets zegt dat hij rustgevende pillen nodig heeft.

Echt heel goed hoor. Ik kijk al heel lang basketbal maar zo'n goed potje van Oranje heb ik nog nooit gezien.
 

erka

Well-known member
Nee, geen geimporteerde Amerikanen bij ons. Wel bij de Georgi?rs trouwens.

Een enkeling bij NL heeft een Franse moeder ofzo dacht ik.
 

erka

Well-known member
Gaat verkeerd. Forceren, geen ervaring.

Jammer, ging toch lang heel goed. Maar kom je toch te kort.
 

SanMark.

Well-known member
36-26! Mart Smeets zegt dat hij rustgevende pillen nodig heeft.

Echt heel goed hoor. Ik kijk al heel lang basketbal maar zo'n goed potje van Oranje heb ik nog nooit gezien.

 

SanMark.

Well-known member
Zo typisch Nederlands. Staan ze zover voor en gaan ze het nog uit handen geven.

Wat een stelletje faalhazen.

En dan brengt die klote NOS het ook nog eens niet in beeld. Dat heeft de BBC dan toch veel beter voor elkaar.
 

Maasveld

Well-known member
Zo typisch Nederlands. Staan ze zover voor en gaan ze het nog uit handen geven.

Wat een stelletje faalhazen.

En dan brengt die klote NOS het ook nog eens niet in beeld. Dat heeft de BBC dan toch veel beter voor elkaar.
Ook bij de NOS gaat het gewoon om de kijkcijfers.
 

erka

Well-known member
Geweldig! Ik gaf er niks meer voor, Georgi? maakt alle makkelijke ballen. Maar Toon van Helfteren coacht het precies de goede kant op in de laatste minuut.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een karakter.

Gewoon even met 1 punt verschil winnen.
Toppertjes hoor.

Typisch de nieuwe Nederlandse mentaliteit wat ze laten zien. Lindeman, Dumoulin , Schippers en nu de basketbal die wat laten zien op een aardig niveau.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vind je het gek dat ze wat jaartjes terug een deel van hun land aan de Russen moesten afstaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een karakter.

Gewoon even met 1 punt verschil winnen.
Toppertjes hoor.

Typisch de nieuwe Nederlandse mentaliteit wat ze laten zien. Lindeman, Dumoulin , Schippers en nu de basketbal die wat laten zien op een aardig niveau.

Mooi hoor! Een jaartje voor Rio beginnen we het eindelijk te leren. Dat wordt nog wat. Om Thijs Zonneveld maar weer even te quoten: HAL-LO MEDAILLESPIEGEL!
 
Bovenaan