Basketbal

Fenerium

Member
Fener tegen Real in de finale, of het Liverpool lukt in het voetbal moeten we eventjes afwachten maar deze beker gaat morgen gewoon weer mee naar Istanboel.
 

Reinoud

Well-known member
Denk dat Liverpool de beker sowieso niet mee neemt richting Istanbul ;)

Wil vanavond of morgen eigenlijk NBA conference finale meepakken.
 

erka

Well-known member
Campione!

Donar pakt 3e landstitel op rij, 4e in laatste 5 jaar en de 7e in totaal.

Daarmee komt ook dit jaar weer (net als in '16 en '17) zowel de basketbal als de volleybalkampioen oet Grunn :duim:
 

Makanaky

Well-known member
Een onuitstaanbare ego?st die ook nog deel uitmaak(te) van de Kardashian-soap. Alles opeisen en dan vervolgens 10 driepunters op rij missen. Hup KD!
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben vaak niet zo dol op totale dominantie van ??n team in een competitie of sport, maar de Warriors behoren wel tot mijn favoriete sportploegen. Zo'n power, zo'n snelheid, zo veel talent; heerlijk om te zien! Vooral tijdens het titeljaar in 2015 met Thompson en Curry volgde/gloryhuntte ik ze graag.
 

Makanaky

Well-known member
Met die power valt het wel mee, vooral finesse. Spelen vaak zonder center, enkel Draymond Green en de thans geblesseerde Iguodala willen de spierballen nog weleens laten rollen. Sowieso wordt er nauwelijks nog meer onder de basket gespeeld, zonde is dat.
 

Makanaky

Well-known member
Thompson/Curry allebei onzichtbaar en slecht op schot maar KD schiet in z'n eentje de lichten uit in Cleveland. Nog nooit in de Finals kwam een team terug van een 3-0 achterstand.
 

erka

Well-known member
Eerste keer sinds 1947 (!!) dat Nederland van Itali? wint, meer dan 70 jaar geleden dus.

Nederland had ook al gewonnen van Kroati? deze poule, dus das wel knap zeg maar. Volgende ronde komen Litouwen, Polen en Hongarije erbij. Hongarije en Polen zijn zeker te pakken. Nederland moet bij de top3 komen in de poule van 6 om naar het WK te mogen, dat zit er nog steeds in.
 
Bovenaan