Basketbal

erka

Well-known member
Maar toch, tegen de kampioen van Itali? gewoon mee kunnen komen.

Klopt. Ik kijk best veel basketbal, Itali? is niet de allersterkste competitie van Europa maar wel top 8 zeg maar. Nederlandse competitie stelt echt geen ruk voor. Dus het is best knap dat je mee kan komen en geen verrassing dat je uiteindelijk verliest. Denk niet dat ze het thuis goedmaken. Als het nou 3-4 punten was geweest.
 

erka

Well-known member
Typisch Nederlands basketbal weer. Tijdens het moment u gaat de techniek kaduuk :hsv:
 

erka

Well-known member
Helaas, het was net net genoeg. Die lui hebben net een bredere bank.

Geert Hammink was de co-commentator. Aantal jaar NBA. Dus die weet wel waar ie over praat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonde man. Ik heb er totaal geen verstand van, maar afgaande op jouw posts hier de afgelopen tijd hebben ze een mooi Europees avontuur gehad.
 

erka

Well-known member
Zonde man. Ik heb er totaal geen verstand van, maar afgaande op jouw posts hier de afgelopen tijd hebben ze een mooi Europees avontuur gehad.

Zeker! Voor het eerst sinds 1979 dat een Nederlandse ploeg weer eens zover komt h?. Trots!
 

Fenerium

Member
Weet niet of ik blij moet wezen met Zalgiris als tegenstander in de F4, hele stugge ploeg, staan hier weer na 19 jaar en hebben honger. Ik denk dat deze wedstrijd pittiger gaat worden dan de finale mochten we die halen. Ik hoop op een rematch met CSKA, we hebben nog een appeltje met ze te schillen.
 
Bovenaan