AZ Nieuws topic

Pascallovic

Well-known member
Ze moeten het vooral zelf weten, maar volgens mij zit het nooit vol. Competitie gaat nog wel, maar als ze Europees of beker spelen zijn er altijd nog duizenden kaarten over.
 

Ska P 187

Well-known member
Het is niet zo'n hele kostbare operatie, ze vullen de rijen gewoon naar beneden toe op, maar de noodzaak zag ik ook niet direct, vandaar de vraag.
 

zwammy

Well-known member
Bij NAC gaan ze het niet doen omdat er toch best wel veel aanvullende kosten bij komen, die gaan nu werken met dat systeem dat je je kaart kan terugverkopen. Gaat niet werken want hier geen werkelijk iedereen zijn kaart af aan een bekende.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik begrijp dat er steeds serieus wordende plannen komen voor uitbreiding van het stadion naar 21 000. Zit het zo vol daar in Alkmaar?
Ze hebben het plan om de tribunes naar beneden door te trekken en de hoeken dicht te maken. Dat zou wel als voordeel hebben dat er minder wind zal staan in het stadion.

Voor het aantal toeschouwers is uitbreiding niet nuttig zoals ik het zie. Het stadion is zelden uitverkocht.
 

De Wolf

Well-known member
Dak van het AZ stadion is ingestort

f680be82-bb87-11e9-af88-02d1dbdc35d1.jpg
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
Gelukkig is het niet mijn plekje
En we hebben gelukkig zondag een uitwedstrijd.
Hoop niet dat we onze EC wedstrijd in de Arena moeten spelen.
 

leo1949

Well-known member
Arena wordt dinsdag gebruikt dus dat wordt uitwijken naar Heerenveen

Wij moeten donderdag.
Maar ik denk dat eerst de zitplaatsen vrijgemaakt worden en dat we dan donderdag gewoon thuis spelen.
Ze kunnen alvast openluchtkaartjes gaan verkopen.
En dat na de eerstvolgende thuiswedstrijd in de eredivisie het dak weer opgebouwd word.
 

Bernardo

Well-known member
Wij moeten donderdag.
Maar ik denk dat eerst de zitplaatsen vrijgemaakt worden en dat we dan donderdag gewoon thuis spelen.
Ze kunnen alvast openluchtkaartjes gaan verkopen.
En dat na de eerstvolgende thuiswedstrijd in de eredivisie het dak weer opgebouwd word.

En jij denkt niet dat ze eerst het hele stadion gaan controleren en onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren?

Kan wel eens weken gaan duren, komen ze nog meer problemen tegen misschien wel maanden.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan