AZ in Europa.

erka

Well-known member
En weer een geweldige prestatie van AZ. Als PAF van Spurs zou winnen zou het hier een stuk drukker zijn in dit topic. Maar AZ flikt t gewoon weer.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
En weer een geweldige prestatie van AZ. Als PAF van Spurs zou winnen zou het hier een stuk drukker zijn in dit topic. Maar AZ flikt t gewoon weer.
De nummer 13 uit de PL, als we daar al niet van kunnen winnen in een thuiswedstrijd.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Na volgende week is AZ nog de enige NL club in Europa, en dan komt iedereen hier als ze in de kwartfinale tegen Eintracht spelen.
 
Bovenaan