Nee, dat is Brobbey.Is die Smit de nieuwe Messi?
Bommeltje samen met Smit zou ik ook wel eens willen zien spelen.Ik zou als trainer van AZ eens even heel goed kijken of je dit niet moeten laten staan en Clasie en v Bommel lekker laten banken.
Oogde veel ingespeelder met al die jeugdspelers van de Youth League winnaars die elkaar heel makkelijk vinden.
Clasie is wel wekelijks een van de beste. Maar Kwakman en Smit waren erg sterk. Al was Mijnands mijn man of the matchIk zou als trainer van AZ eens even heel goed kijken of je dit niet moeten laten staan en Clasie en v Bommel lekker laten banken.
Oogde veel ingespeelder met al die jeugdspelers van de Youth League winnaars die elkaar heel makkelijk vinden.
Clasie is wel wekelijks een van de beste. Maar Kwakman en Smit waren erg sterk. Al was Mijnands mijn man of the match
Verslaggever van ESPN is het met me eens. Hij noemt hem 'Kees Lionel Smit'Is die Smit de nieuwe Messi?
Dat is goed nieuws. Normaal gesproken leest alleen een Ziggo stagiaire hier mee en geeft het dan door in het oortje van de interviewer.Verslaggever van ESPN is het met me eens. Hij noemt hem 'Kees Lionel Smit'